Vasja Miklavčič: Ko štartaš na domačem brzincu, ti gredo dlake pokonci

Le nekaj dni pred novogoriškim spektaklom smo se srečali z dirkačem kluba AMD Gorica Vasjo Miklavčičem, ki bo s sovoznikom Martinom Černigojem na MAHLE 13. Rally-ju Nova Gorica nosil startno številko 23. Poleg zgodbe za zlato čelado nam je razkril tudi nekoliko več o tem, kako se pripravlja na dirko ter katere hitrostne preizkušnje se najbolj veseli.
Priprave potekajo tako s pogledom v preteklost – z ekipo preučijo pretekle dirke – kot tudi s testiranjem. Prav slednji ga čaka v torek: »Da vidimo, kako se bomo počutili v avtomobilu po nesreči v Žalcu.« Na zadnjem Rally-ju Dolina zelenega zlata se jima je namreč zgodil izlet s ceste. Sta s sovoznikom že ugotovila, kaj je šlo narobe?
»Napako sem storil jaz,« prizna Miklavčič. »Cel reli smo vodili, nato pa nam je na enem od brzincev Martin Čendak naložil kar nekaj sekund. Takrat sem se malce razjezil in sem skušal razliko med nama zmanjšati,« opiše ter doda, da je takrat naletel na nekoliko mokro cestišče in zgodilo se je, kar se je zgodilo.
Morda zato ni čudno, da kot enega večjih konkurentov na domačem terenu vidi prav Martina Čendaka in njegovega sovoznika Jakoba Markežiča. A med imeni izpostavi tudi dvakratnega prvaka v Diviziji 2 Jana Medveda ter tudi Domna Mihevca. »Ampak veste, samo ena napaka je potrebna in takoj zaostaneš. Tako da so v resnici vsi konkurenca,« ocenjuje.
Vseeno bo tekmoval na terenu, ki ga dobro pozna in se ga tudi veseli. Med najljubšimi hitrostnimi preizkušnjami pa izpostavi prav domače Renče: »Sama hitrostna preizkušnja sicer ni tako zanimiva, ker je precej ravnine. So pa tu domači gledalci – ko štartaš na domačem brzincu, ti gredo dlake pokonci.«
Vešč dirkač je sicer za volan dirkalnika sedel že leta 2006, ko se je pomeril na Gorski hitrostni dirki Sevnica. Njegov prvi reli je bil medtem odpeljan v Ajdovščini. »Ko sem enkrat prestopil z gorskih dirk v reli, se nisem več vrnil. Reliji so sicer veliko dražji, vendar pa so tudi veliko bolj zanimivi,« pravi.
In kje se vidi v prihodnosti? »Zagotovo bi se želel preizkusiti še divizijo višje. Upam, da nekoč zberemo kaj več sredstev, morda še kakšnega sponzorja. Že ti zdaj, ki jih imamo, so zlato sponzorji. Bi se pa res želel preizkusiti tudi v kakšni dirki razreda Rally 2,« odgovarja. Ne izključuje pa niti možnosti, da bi se nekoč preizkusil tudi na eco reliju. »Čeprav tam je precej računanja. Ne vem, če je ta počasna vožnja zame,« se zasmeji Miklavčič.






