• MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button
  • MAHLE 12. Rally Nova Gorica

    27. - 29. september 2024

    Button

NOVICE

By Team Rally Nova Gorica 18 Mar, 2024
Danes se za Marka Škulja začne nova tekmovalna sezona. Po lanskem izjemno uspešnem letu in številnih uspehih (naslov državnega prvaka v Diviziji 2, tretje mesto v državnem prvenstvu skupno, drugo mesto pokal Mitropa, stopničke na reliju za evropsko mladinsko prvenstvo, najmlajši voznik v Sloveniji z zmago na HP v skupni razvrstitvi …) se je ekipa ta konec tedna podala na reli Rebenland v Avstrijo. Škulj bo tudi letos vozil Opel Corso Rally4, na sovozniškem sedežu pa se bosta izmenjavali Pia Šumer in Rebeka Kobal. Ta bo Markova sovoznica tudi na avstrijskem reliju, kjer Mark brani zmago iz lanskega leta, prav tako pa tudi na letošnjih mednarodnih nastopih. Poleg državnega prvenstva bo Mark Škulj letos namreč osredotočen tudi na kakovosten pokal Stellantis v Belgiji. .
By Team Rally Nova Gorica 03 Mar, 2024
ZAKLJUČEK IN PODELITEV POKALOV MAHLE 7. ECO RALLY 13 posadk je uspešno prispelo do cilja. V dveh dneh so opravile 425 kilometrov, ki so jih popeljali po cestah Severne Primorske. Čeprav so po prvem dnevu vodile tuje posadke (vseh tujih posadk je bilo 6), pa je v soboto prišlo do preobrata. Sprva vodilna češka posadka (Michail Zdarsky in Jakub Nabelek) sta zaradi napak močno nazadovala. Sreča pa se je medtem nasmehnil slovenski ekipi. Franko Špacapan in njegov sovoznik Sebastjan Kobal sta se tako s četrtega mesta po prvi polovici sobotne preizkušnje prebila v sam vrh, kjer sta ostala vse do konca. Posadka Špacapan-Kobal, ki je sicer slavila že na lasnkem MAHLE 6. Eco Rally-ju, je tako letos obranila naslov prvakov. Pred podelitvijo, ko so posadke še čakale na uradne rezultate, je Špacapan povedal: “Dobri smo bili, vse se nam je poklopilo. Upamo, da bomo obdržali lanski naslov.” Ki sta ga s Kobalom naposled tudi osvojila. “Vreme ni bilo najboljše, začeli in končali smo z dežjem. Vmes je bilo tudi veliko spolzkih cest. Letošnja posebnost pa je bila tudi nočna dirka,” je povedal in dodal, da je bilo slednje svojevrsten izziv tako zanj kot za sovoznika. “Naredili smo nekaj manjših napak, ki pa se na srečo niso močno izrazile.” In če je posadka Špacapan-Kobal že stara znanka eko reli tekmovanj, pa je bilo to nekaj povsem novega za sicer “starega mačka” klasičnega relija Roka Turka, ki se je tokrat na ceste podal s sovoznico Katjo Fak (članico javnega zavoda GO! 2025). Čeprav sta bila v točnosti nekoliko slabša, pa sta svoje izjemne sposobnosti dokazala v kategoriji porabe. “Odiseada teh dveh dni je zaključena. Sicer ima tudi ta reli svoj čar, vendar pa še vedno primarno ostajam zvest klasični dirki. Veliko sem se naučil, bila je lepa izkušnja, zagotovo pa se je treba nanjo drugače pripraviti,” je povedal Turk. 
By Team Rally Nova Gorica 02 Mar, 2024
Točno ob 12. uri se je s ceremonialnim startom pred tovarno MAHLE v Šempetru pri Gorici začel MAHLE 7. Eco Rally. Posadke so na startu pozdravili predsednik društva AMD Gorica Miran Mozetič, vodja področja upravljanja učinkovitosti poslovanja pri družbi MAHLE Electric Drive Slovenia d.o.o. Klavdij Čehovin, župan občine Šempeter - Vrtojba Milan Turk, občinski svetnik italijanske Gorica Giullio Daidone in predstavnica javnega zavoda GO! 2025 Mija Lorbek. 13 posadk (sprva jih je bilo prijavljenih 15, a sta 2 zadnji trenutek odpovedali svoj nastop) se je tako že podalo proti prvi postojanki današnjega dne – Dvorcu Zemono, kjer bo sledilo kosilo in predstavitev Vipavske doline. Po postanku pa se bodo čez Kras vrnili v Novo Gorico. Prihod prve ekipe je predviden ob 20.02 uri. Spomnimo, skupna dolžina trase prvega dne je 216 kilometrov, od tega je 136 kilometrov točnostnih preizkušenj. Trasa prvega dne se vije čez Kras proti Vipavski dolini (postanek v dvorcu Zemono), nato pa se vrača proti Novi Gorici. Spremljajte nas tudi na: - Facebook: https://www.facebook.com/RallyNovaGorica - Instagram: https://www.instagram.com/rallynovagorica/ Še več fotografij v zavihku Foto in Arhiv
By Team Rally Nova Gorica 24 Feb, 2024
Od začetka že 7. MAHLE Eco Rally-ja nas loči manj kot teden dni. V prostorih glavnega pokrovitelja prireditve MAHLE Electric Drive Slovenia d.o.o. je tako v petek v Šempetru pri Gorici potekala tiskovna konferenca pred dogodkom, ki se bo odvil 1. in 2. marca 2024. Kot je razkril predsednik organizacijskega odbora Renato Hvala, se je na tekmovanje MAHLE 7. Eco Rally prijavilo 15 posadk iz 8 različnih držav. Med njimi je 7 tujih posadk in 8 domačih. In koliko kilometrov bo na Eco Rally-ju opravila karavana vozil? Celotna dolžina relija obeh dni je dolga 425 kilometrov: 216 kilometrov bodo dirkači opravili prvi dan (od tega 136 kilometrov točnostnih preizkušenj), 209 kilometrov pa jih čaka v drugem dnevu relija (od tega je 117 kilometrov točnostnih preizkušenj). 1. marca se bodo za tekmovalce že ob 7. uri zjutraj začele verifikacije, ki bodo potekale pred hotelom Perla oz. na travniku ob sodišču v Novi Gorici. Verifikacije s tehničnimi pregledi bodo trajale nekje do 10. ure dopoldan, nato pa bodo posadke ob 11. uri zapustile travnik pri sodišču ter se najprej zapeljale čez italijansko Gorico ter se ustavile pred občinsko stavbo. Od tam bodo pot nadaljevale do ceremonialnega starta, ki bo potekal pred tovarno MAHLE Electric Drive Slovenia v Šempetru pri Gorici. Začetek relija bo v petek ob 12. uri. Del trase, po kateri bo vozila petnajsterica. Potek prvega dneva: 1. Trasa prvega dela se bo vila po Krasu, nato se bo karavana podala v Vipavsko dolino. 2. Okoli 16. ure bodo imele posadke postanek v dvorcu Zemono, gostilna Pri Lojzetu. Zavod za turizem Vipavska dolina bo tam tekmovalcem predstavil Vipavsko dolino. 3. Nato se bo pot iz Vipavske doline vrnila čez Kras in znova v Novo Gorico. 4. Vrnitev prvega vozila na travnik ob sodišču, kjer bo tudi letos stal parc ferme, je v petek predviden okoli 20.15. Potek drugega dneva: 1. Start je s parc fermeja na travniku pri sodišču v Novi Gorici ob 8.30 zjutraj, od koder bo pot voznike vodila po Erjavčevi ulici, v Italijo in do zaselka Gardiscutta v italijanski Gorici, kjer bodo potekale točnostne preizkušnje, nato pa čez Brda, čez Banjško planoto, do Soške doline in do parc fermeja v Zatolminu. 2. V okrepčevalnici Tolminska korita bo ob 12. uri potekala predstavitev Soške doline. 3. Nato se bo karavana vračala po Soški dolini, vozniki se bodo znova spustili čez Goriška brda in nato do končnega cilja v Novo Gorico. 4. Cilj je pred občinsko stavbo v Novi Gorici oz. na trgu Edvarda Kardelja predviden okoli 16.30. V soboto zvečer bo sledila razglasitev zmagovalcev in podelitev nagrad. Točna vožnja in poraba energije »Vse gledalce vabim, da nas pridejo pogledati na ceremonialni start pred podjetje Mahle. Vozila boste sicer lahko videli tudi kje ob progi. To sicer niso dirkalna vozil, temveč serijska, ki vozijo po veljavnih cestnih predpisih. Sama trasa, roadbooki in časovnice so torej narejeni tako, da naj ne bi presegali omejitve hitrosti na cestah,« je dejal Renato Hvala. Predsednik AMD Gorica Miran Mozetič, društva, ki dogodek letos organizira že sedmič, vsem posadkam, posebej pa seveda domačim, želi »uspešen boj«. »To ni reli hitrostnega značaja, gre za točnostni reli, kjer je treba imeti za uspešne rezultate tudi dobre živce in trezno glavo, da so rezultati uspešni,« je dejal. Pomembna je namreč točna vožnja dirkačev, ki se morajo čim bolj približati predpisani hitrosti, ki jo na določeni točnostni preizkušnji določi organizator, ob tem pa morajo tekmovalci paziti tudi na porabo energije. »Tekmovalec, ki pri točnosti doseže najmanj kazenskih točk in ki porabi najmanj energije, je zmagovalec,« je pojasnil Hvala. Lani je na MAHLE 6. Eco Rally-ju slavila prav slovenska ekipa Špacapan-Kobal. Franko Špacapan je verjame, da bo tudi letošnja dirka dobra, saj so prijavljena imena konkurenčna, prepričan pa je, da bo tudi trasa atraktivna. »Malce nas lahko skrbi samo vreme. Letos je namreč dirka v spomladanskem času, ko so temperature nižje. Posledično imajo tudi akumulatorji večjo porabo energije,« je dejal. Generalni pokrovitelj dirke vse od začetka: 'Reli gre v smeri našega razvoja' MAHLE 7. Eco Rally sicer velja za pokal Bridgeston FIA Eco Rally Cup, šteje pa tudi za državno prvenstvo Republike Slovenije. Tako kot AMD Gorica pa je od samega začetka Eco Rally-ja v Novi Gorici zraven tudi generalni pokrovitelj, podjetje MAHLE Electric Drive Slovenia. Vodja področja upravljanja učinkovitosti poslovanja pri družbi Klavdij Čehovin: »Reli gre v smeri preobrazbe podjetja, torej iz klasičnih izdelkov v izdelke, ki podpirajo elektrifikacijo oz. električno mobilnost. Zagotovo bomo ostali na tej poti in še naprej podpirali tekmovanje.« Veseli pa so, da se bo reli letos ustavil tudi pred njihovo poslovalnico. MAHLE je sicer podjetje, ki zaposluje več kot 72.000 ljudi, deluje na 160 lokacijah in na praktično vseh kontinentih, je povedal Čehovin. V Sloveniji ima MAHLE tri podjetja, največje pa je prav tisto v Šempetru pri Gorici. Dodal je, da ob tem ne skrbijo le za električno mobilnost avtomobilov, temveč tudi na drugih področjih: »Proizvajamo tudi motorje za električna kolesa, močno pa smo prisotni tudi v industrijah, kjer zahtevajo električne pogone, v električnem sektorju ipd.« »Danes je na tekmovalni progi tudi posadka našega sponzorja, Holdinga Slovenske elektrarne. HSE je največji proizvajalec obnovljive energije v Sloveniji in nosilec zelenega prehoda. Prizadevajo si, da bi bilo njihovo delovanje kar se da trajnostno, zato v celoti elektrificirajo svoj vozni park in razvijajo storitve za E-mobilnost. Ker jim je mar za prihodnost,« pa prihajajočem reliju sporoča HSE. Evropska prestolnica kulture GO! 2025 Da so z neko vrsto točnostnega relija začeli tudi pri Evropski prestolnici kulture, pa je dejala tudi predstavnica za stike z javnostmi pri GO! 2025 Klavdija Figelj. »Od začetka prestolnice kulture nas loči le še 350 dni. Odštevati smo začeli 8. februarja letos, končali pa bomo 8. februarja 2025, točno ob 10. uri dopoldan. Takrat bo namreč potekala otvoritev Evropske prestolnice kulture,« je dejala v petek. Lani so Eco Rally sicer spremljali bolj kot gledalci, letos pa bodo vanj bolj vključeni; tudi preko sodelavke, ki bo sovoznica v enem od dirkalnikov. »Simboli Evropske prestolnice kulture ostajajo lepota v Evropi in tudi kompleksnost resničnega sveta. Sprašujemo se, kako bolje živeti v tem času, prizadevamo si, da bi v naših projektih raziskovali kvaliteto našega življenja, med katere pa sodita tudi mobilnost in zelena energija.« Prav Evropska prestolnica kulture pa Novo Gorico povezuje tudi s sosednjo, italijansko Gorico – tako kot to že drugo leto počne tudi MAHLE 7. Eco Rally. Zadovoljstvo glede čezmejnega sodelovanja sta na tiskovni konferenci izrazila tudi občinski svetnik za šport italijanske Gorica Giullio Gaidone in predsednik kluba Gorizia Corse Luca Benossi. »Želimo si, da bi tako uspešno sodelovali tudi v prihodnje. Najprej seveda v času Evropske prestolnice kulture, a tudi kasneje,« je dejal Daidone. Benossi pa: »Vsi smo zelo strastni glede tega športa, zato je tudi sodelovanje tako dobro, zato si prizadevamo, da bi prihodnje leto klasični "bencinski" reli vsaj eno etapo zapeljal na italijansko stran. To je pomembno tekmovanje, saj ga obiščejo tekmovalci iz različnih držav. Veseli smo, da lahko sodelujemo z našimi prijatelji iz Slovenije.« Team Rally Nova Gorica
By Team Rally Nova Gorica 20 Feb, 2024
Vabimo vas na novinarsko konferenco MAHLE 7. Eco Rally, ki bo v petek 23.02.2024 ob 14:00 uri v podjetju MAHLE Electric Drives Slovenija d.o.o., Polje15, 5290 Šempeter pri Gorici. Tiskovka se bo prenašala v živo tudi na naši FB strani. Vabljeni.
By Team Rally Nova Gorica 16 Feb, 2024
Danes je zadnji dan za prijavo na MAHLE 7. Eco Rally. Prijavnica in ostali dokumenti TUKAJ ,
By AMD Gorica 09 Feb, 2024
AMD GORICA sklicuje izredno skupščino za izvolitev novega zakonitega zastopnika društva , ki bo 23.02.2024 ob 18 h v domu krajanov Kromberk.  AMD Gorica
By Team Rally Nova Gorica 27 Nov, 2023
Pozdravljeni, Mark Škulj - AMD Gorica je zadnji konec tedna na Hrvaškem opravil uspešen debi z dirkalnikom višjega tekmovalnega razreda Rally2. Ti imajo štirikolesni pogon, so še za en razred bolj specializirani za tekmovanja in predstavljajo najvišjo tehnično raven za relije državnih in regionalnih prvenstev. Škulj se je s Škodo Fabio Rally2 ekipe Munaretto iz Italije udeležil makadamskega relija Santa Domenica na Hrvaškem. Čeprav je bil to njegov prvi nastop s takim dirkalnikom, se je v njem odlično znašel in si na zadnji hitrostni preizkušnji priboril mesto na zmagovalnih stopničkah. Za drugim mestom je Škulj, letošnji državni prvak v reliju v Diviziji 2, zaostal le za 2,8 sekunde. V soboto zvečer je obenem v Budimpešti potekala podelitev priznanj v pokalu Mitropa. Markova sovoznica Pia Šumer je prvakinja med vsemi sovozniki, Marku pa je pripadlo skupno drugo mesto in prvo v dvokolesno gnani konkurenci..
By Team Rally Nova Gorica 13 Nov, 2023
Mark Škulj in Pia Šumer (opel corsa rally4) sta na najboljši mogoči način zaključila letošnje slovensko državno prvenstvo - v Idriji sta namreč še sedmič letos zmagala. Državno prvenstvo Slovenije v reliju se je končalo v Idriji s pravim poznojesenskim relijem. Nizke temperature in zahtevni pogoji na devetih hitrostnih preizkušnje so bile osrednja značilnost zadnjih kilometrov sezone. Mark Škulj in Pia Šumer (opel corsa rally4), ki branita barve AMD Gorica, sta bila še enkrat več nepremagljiva v razredu avtomobilov s pogonom na en par koles. Kljub manjšemu zdrsu in pozneje prebiti pnevmatiki je Škulj vknjižil še sedmo zmago in tako zabeležil popoln izkupiček na relijih za DP. Za nameček pa je 18-letniku v Idriji uspel še veliki met - z letošnjimi konstantnimi nastopi si je privozil tudi skupno tretje mesto v državnem prvenstvu med vozniki, enako tudi Pia Šumer med sovoznicami. Glede na številne štirikolesno gnane dirkalnike višjega tekmovalnega razreda je to še eden izmed velikih dosežkov letošnje sezone.
Pokaži več

MAHLE 12. Rally Nova Gorica

Avtomobilizem je šport strasti. V Sloveniji
ima več kot stoletno tradicijo in ena izmed
ključnih regij pri njegovi uveljavitvi je bila prav
Severna Primorska z Novo Gorico. Desetletja
aktivnih tekmovalcev s tega področja in
široke priljubljenosti avtomobilskega športa
je nadgradil samostojni domači reli. Ta se je v
zadnjih letih iz kratke enodnevne prireditve
razvil v najbolj odmevnih avtošportnih
prireditev v Sloveniji. Dirka ima status
FIA evropskega reli pokala
Generalni pokrovitelj
OSTALI SPONZORJI
  • Občina Brda
  • Share by: