Jan Mrevlje: Glava gor, avto smo popravili in napadamo naprej

Po nesreči v Žalcu se na MAHLE 13. Rally-ju Nova Gorica v dirkalnik vračata tudi Jan Mrevlje in Manuel Šavli. Kot nam je povedal, se je nesreča na Rally-ju Dolina zelenega zlata zgodila zaradi spleta več različnih okoliščin. »Vozili smo brez servo volana, kar je bila tudi največja težava. Volan je bil zato trd in posledično so se vsi udarci multiplicirali. Ko je avtomobil ušel, nisem imel moči v rokah, da bi ga lahko zadržal,« nam je pojasnil Mrevlje.
Najprej sta tako z vozilom udarila v bankino, nato ju je odbilo v ograjo, kjer jima je odtrgalo volansko spono in volanski končnik. »Brez krmiljenja ni šlo naprej in morali smo končat,« je dejal.
Vendar pa ga nesreča ni vrgal iz tira: »Je kar je. Glavo gor, avto smo popravili in napadamo dalje.«
' To je moj domači reli, večjih presenečenj ne pričakujem'
Na novogoriški reli se je sicer pripravljal na enak način kot na vse druge dirke: z osnovnim pregledom vozila, testnimi vožnjami na lokalni gokart progi in pregledom posnetkov hitrostnih preizkušenj.
Posebnih skrivnosti pri pripravah ni, saj traso in pogoje dobro pozna. »To je moj domači reli in večina hitrostnih preizkušenj se ponavlja. Zato večjih presenečenj ne pričakujem.«
Med hitrostnimi preizkušnjami na novogoriškem reliju mu je najljubša trasa na Banjšicah, kjer lahko njegov dirkalnik pokaže svoj potencial. Pred začetkom relija posebne treme nima več. »Zaupam vozilu in sovozniku in on zaupa meni. To je najpomembneje,« poudari.
Nova divizija, a že v prvi sta predstavljala močno konkurenco
Letos tekmujeta v novi diviziji – divizija 1a, v kateri nastopajo starejša in manj zmogljiva vozila. »Na ta način imajo tudi vozniki s takšnimi vozili več možnosti za konkurenčne rezultate,« nam je povedal.
Že lani sta v diviziji 1 postala podprvaka, »čeprav sem s 30 let starim avtomobilom tekmoval proti bistveno sodobnejšim vozilom«. »Letos je lažje – v diviziji 1a lahko vozimo bolj umirjeno, a še vedno konkurenčno.«
S tem športom je sicer povezana njegova celotna družina. Pred njim je že dirkač tudi njegov brat Denis Mrevlje, sicer pa je oče tisti, ki »živi in diha za reli in ga spremlja že od svojega otroštva«. In tako je tudi sam prvi reli obiskal še preden bi si to lahko sploh zapomnil: »Najbrž sem bil na svoje prvem reliju, ko sem bil mlajši od enega leta. Tako da mi je bil ta šport v resnici praktično položen v zibeljko.«
In katero izkušnjo v svoji dirkaški karieri bi opisal kot najbolj adrenalinsko? »To je najbrž kar Rally Velenje leta 2022. Na enem od spustov se je zgodil aquaplaning, pritisnili smo zavoro, avtomobil je ugasnil in takrat smo leteli kakšnih 50 metrov v brežino. Takrat bi lahko pristali tudi v bližnjih drevesih,« je povedal.







