Gryazinu prepričljiva zmaga, Avbelj slavil med Slovenci

Gregor Pavšič • sep. 21, 2019

Nikolay Gryazin in njegov sovoznik Yaroslav Fedorov (VW polo R5) sta prepričljiva zmagovalca 8. MAHLE relija v Novi Gorici. Na drugem mestu je reli končal najhitrejši Slovenec Boštjan Avbelj (škoda fabia R5), Rok Turk (hyundai i20 R5) pa si je s tretjim mestom že pripeljal tretji zaporedni naslov državnega prvaka.

Že pred prvo od skupno trinajstih hitrostnih preizkušenj je bilo jasno, da bo le težko katera od 99 posadk na štartu ogrozila prva favorita Nikolaya Gryazina in Yaroslava Fedorova (VW polo R5). Čeprav ima Gryazin le 21 let in je prvič vozil Volkswagnov dirkalnik, se je ob drugem obisku Nove Gorice zelo rutinirano znašel na zahtevnih severnoprimorskih cestah. Že prvi dan si je na petih hitrostnih preizkušnjah pripeljal 38 sekund naskoka in drugi dan ni bistveno upočasnil svojega ritma. Dobil je deset od skupno trinajstih preizkušenj in imel v cilju minuto in devet sekund prednosti pred tekmeci.

»Bil je zelo lep in zahteven reli. Zame je bilo najpomembneje dobro spoznati nov dirkalnik, kar mi je uspelo. Dobil sem veliko koristnih informacij. Pohvaliti moram slovenske voznike, ki so mi bili precej bližje kot predlani. Za zmago sem moral voziti v precej visokem ritmu,« je po zmagi povedal Gryazin.

Veliko bolj napeto je bilo v boju za končno drugo mesto. Udarila sta se aktualni slovenski prvak Rok Turk (hyundai i20 R5) in Boštjan Avbelj (škoda fabia R5). Prvi dan je bil Turk še hitrejši, v nadaljevanju pa je Avbelj pospešil in prehitel Turka. Temu je na štartu ene izmed hitrostnih preizkušenj ugasnil dirkalnik, a v zaključku ni imel pravega odgovora na vožnjo Avblja. Ta je obe preizkušnji Banjšice dobil tudi v skupni razvrstitvi in torej prehitel Gryazina, pred Turkom pa je imel v cilju 11,4 sekunde prednosti.

»Fenomenalen reli zame, bolje se ne bi moglo končati. Videti je bilo vse gladko, a sem imel v prvem delu relija kar nekaj težav z delovanjem zadnjega diferenciala. Nato smo to odpravili in na koncu sem že res užival v vožnji. Vsekakor sem zelo vesel rezultata, prav tako tudi določenih časov v primerjavi z Gryazinom. Za prihodnje leto upam, da bi lahko odpeljal celotno sezono,« je v cilju dejal Avbelj.


Kljub drugemu mestu v slovenskem DP je imel Turk s sovoznico Blanko Kacin veliko razlogov za veselje. Na reliju ga je obiskal direktor Hyundai Motorsporta Andrea Adamo, doseženi rezultat pa mu je zadoščal za potrditev naslova državnega prvaka.

»Čestitke Avblju za zmago. Sredi relija je tisti trenutek z ugasnjenim motorjem malo pokvaril načrte. V nadaljevanju sem pritiskal, a je imel Boštjan vselej pravi odgovor. Po drugi strani pa smo se tudi sredi relija odločili, da za vsako ceno ne lovimo te zmage in poskušamo že na tem reliju potrditi naslov državnega prvaka,« je dejal tretjeuvrščeni Turk.

Za Gryazinom, Avbljem in Turkom sta prvo peterico dopolnila še lanski zmagovalec Ondrej Bisaha (ford fiesta R5) in Hermann Gassner jr. (hyundai i20 R5). Oba sta za Gryazinom zaostala že več kot dve minuti.

Med dvokolesno gnanimi dirkalniki je bil na skupno devetem mestu najuspešnejši Dennis Radstrom (ford fiesta R2T). Lanski mladinski svetovni podprvak se je ob prvem obisku Slovenije odlično znašel z asfaltnimi cestami in že uvodu relija pobegnil tekmecem. Aleks Humar (ford fiesta R2T) je v zaključku relija sicer zmanjševal zaostanek, a v cilju za Radstromom zaostal za 4,7 sekunde. Humar je slavil v slovenskem državnem prvenstvu divizije II, kjer je imel pred Timom Novakom (opel adam R2) kar 46 sekund naskoka. Novak se je z drugim mestom približal ubranitvi naslova državnega prvaka iz lanske sezone. V Novi Gorici sta mu bila najbližje Jernej Fakin in Simon Mlinar (peugeot 208 R2).

V diviziji III je reli dobil Vasja Miklavčič pred Jankom Aubrehtom in Maticem Humarjem (vsi renault clio RS). V diviziji I je z več kot dvema minutama naskoka slavil Rok Jerkič (MG ZR 105). Drugi je bil Jure Jereb (VW polo), tretji pa Mitja Bratina (citroen AX GTI).

Od 99 posadk na štartu jih je v cilj relija pripeljalo 69.

Rezultati – 8. MAHLE reli Nova Gorica

1.Gryazin-Fedorov (VW polo R5) 1:19:01,0

2.Avbelj-Andrejka (škoda fabia R5) + 1:09,5

3.Turk-Kacin (hyundai i20 R5) + 1:20,9

4.Bisaha-Tesinsky (ford fiesta R5) + 2:21,6

5.Gassner jr.-Mayrhofer (hyundai i20 R5) + 2:39,2

6.Klausz-Csanyi (škoda fabia R5) + 3:00,8

7.Hideg-Kerek (škoda fabia R5) + 4:15,9

8.Pal-Kurti (škoda fabia R5) + 5:35,8

9.Radstrom-Johansson (ford fiesta R2T) + 6:50,9

10.Gassner-Thannhauser (mitsubishi lancer) + 6:54,7

foto: Uroš Modlic




By Team Rally Nova Gorica 08 May, 2024
Pozdravljeni, konec tedna se na slikovitih cestah v Vipavski dolini začne letošnje državno prvenstvo v reliju. Po treh uspešnih nastopih v tujini se bom prvič letos predstavil na domačih cestah, kjer branim naslov državnega prvaka. Sovoznik bo Uroš Ocvirk, dirkalnik pa Opel Corsa Rally4. Na reli je prijavljenih kar 112 posadk. Ob tej priložnosti vas v petek in soboto vabim na obisk našega prostora v servisni coni relija, ki bo postavljena v središču Ajdovščine. Petek, 10. maj 17.45 - štart relija (Goriška cesta, Ajdovščina) 18.00 - HP 1 Superspecial Ajdovščina Sobota, 11. maj 08.00 - štart 2. del relija 08.50 - HP 2 Predmeja (14,85 km) 09.21 - HP 3 Višnje (8,5 km) 09.53 - HP 4 Žablje (19 km) 11.05 - servis (Lavričev trg, Ajdovščina) 12.03 - HP 5 Predmeja (14,85 km) 12.34 - HP 6 Višnje (8,5 km) 13.06 - HP 7 Žablje (19 km) 14.18 - servis (Lavričev trg, Ajdovščina) 15.09 - HP 8 Predmeja (14,85 km) 15.40 - HP 9 Višnje (8,5 km) 16.12 - HP 10 Žablje (19 km) 17.52 - cilj relija (Goriška cesta, Ajdovščina)
By Team Rally Nova Gorica 17 Apr, 2024
Minuli vikend je v Blagomix racing park Logatec potekala prva dirka novega državnega prvenstva RS v paralelnem rallycrossu katerega se je udeležila tudi naša ekipa v namenu preverjanja novih pridobitev na naši Hondi Civic ter pridobivanja dirkaških kilometrov pred začetkom relistične sezone, ki se bo začela v maju mesecu v Ajdovščini. Že na prostih treningih je Jan Mrevlje pokazal, da se bo ta vikend boril za najvišja mesta v diviziji 1. V nadaljevanju je stopnjeval tempo in čase na krog do finalne vožnje. Tam ga je čakal dvoboj z klubskim kolegom Aljošo Makarovič z strupenim Yugom. Prvi dvoboj je zmagal Jan, nato je Aljoša izenačil, v tretjem dvoboju pa je Jan pritisnil še bolj ter premagal Makaroviča za pičlih 1.1 sek! Ekipa je z izkupičkom vikenda zelo zadovoljna, pridobili smo nove izkušnje in podatke za nadaljnje delo na vozilu, Jan pa dragocene dirkaške kilometre. Konec meseca nas tako čaka še nastop na 2. Kras rally show kjer se nam bo pridružil naš novi član – sovoznik Manuel Šavli. Jan in Manuel bosta v Opatjem Selu nabirala kilometre ter se pripravila na začetek državnega prvenstva v rally-ju – Rally Vipavska dolina, ki bo 10 in 11.maja 2024 v Ajdovščini.
By Team Rally Nova Gorica 08 Apr, 2024
Mark Škulj (opel corsa rally4) AMD Gorica je s prednostjo komaj 0,1 sekunde zmagal na zahtevnem reliju Lavanttal v Avstriji. Slavil je med dvokolesno gnanimi avtomobili v razredu Rally4. Škulja je med relijem odneslo tudi s ceste, kjer je poškodoval sprednji del avtomobila, toda v zaključku relija je nadoknadil izgubljeno in s sovoznico Aleksandro Devunić prišel do najtesnejše mogoče zmage. Za 19-letnega voznika je to druga zaporedna zmaga na relijih za avstrijsko državno prvenstvo, vse to pa tudi letos za zdaj prinaša tekmovalno izjemno uspešen začetek nove sezone.
By Team Rally Nova Gorica 19 Mar, 2024
Z velikim veseljem vam sporočamo, da se je za Marka Škulja tudi letošnja sezona začela izjemno uspešno. S sovoznico Rebeko Kobal in Opel Corso Rally4 je ponovil zmago na reliju Rebenland v Avstriji, ki je štel za avstrijsko državno prvenstvo in je bil obenem tudi uvod v letošnji pokal Mitropa. Škulj je imel med dvokolesno gnanimi avtomobili več kot minuto prednosti.
By Team Rally Nova Gorica 18 Mar, 2024
Danes se za Marka Škulja začne nova tekmovalna sezona. Po lanskem izjemno uspešnem letu in številnih uspehih (naslov državnega prvaka v Diviziji 2, tretje mesto v državnem prvenstvu skupno, drugo mesto pokal Mitropa, stopničke na reliju za evropsko mladinsko prvenstvo, najmlajši voznik v Sloveniji z zmago na HP v skupni razvrstitvi …) se je ekipa ta konec tedna podala na reli Rebenland v Avstrijo. Škulj bo tudi letos vozil Opel Corso Rally4, na sovozniškem sedežu pa se bosta izmenjavali Pia Šumer in Rebeka Kobal. Ta bo Markova sovoznica tudi na avstrijskem reliju, kjer Mark brani zmago iz lanskega leta, prav tako pa tudi na letošnjih mednarodnih nastopih. Poleg državnega prvenstva bo Mark Škulj letos namreč osredotočen tudi na kakovosten pokal Stellantis v Belgiji. .
By Team Rally Nova Gorica 03 Mar, 2024
ZAKLJUČEK IN PODELITEV POKALOV MAHLE 7. ECO RALLY 13 posadk je uspešno prispelo do cilja. V dveh dneh so opravile 425 kilometrov, ki so jih popeljali po cestah Severne Primorske. Čeprav so po prvem dnevu vodile tuje posadke (vseh tujih posadk je bilo 6), pa je v soboto prišlo do preobrata. Sprva vodilna češka posadka (Michail Zdarsky in Jakub Nabelek) sta zaradi napak močno nazadovala. Sreča pa se je medtem nasmehnil slovenski ekipi. Franko Špacapan in njegov sovoznik Sebastjan Kobal sta se tako s četrtega mesta po prvi polovici sobotne preizkušnje prebila v sam vrh, kjer sta ostala vse do konca. Posadka Špacapan-Kobal, ki je sicer slavila že na lasnkem MAHLE 6. Eco Rally-ju, je tako letos obranila naslov prvakov. Pred podelitvijo, ko so posadke še čakale na uradne rezultate, je Špacapan povedal: “Dobri smo bili, vse se nam je poklopilo. Upamo, da bomo obdržali lanski naslov.” Ki sta ga s Kobalom naposled tudi osvojila. “Vreme ni bilo najboljše, začeli in končali smo z dežjem. Vmes je bilo tudi veliko spolzkih cest. Letošnja posebnost pa je bila tudi nočna dirka,” je povedal in dodal, da je bilo slednje svojevrsten izziv tako zanj kot za sovoznika. “Naredili smo nekaj manjših napak, ki pa se na srečo niso močno izrazile.” In če je posadka Špacapan-Kobal že stara znanka eko reli tekmovanj, pa je bilo to nekaj povsem novega za sicer “starega mačka” klasičnega relija Roka Turka, ki se je tokrat na ceste podal s sovoznico Katjo Fak (članico javnega zavoda GO! 2025). Čeprav sta bila v točnosti nekoliko slabša, pa sta svoje izjemne sposobnosti dokazala v kategoriji porabe. “Odiseada teh dveh dni je zaključena. Sicer ima tudi ta reli svoj čar, vendar pa še vedno primarno ostajam zvest klasični dirki. Veliko sem se naučil, bila je lepa izkušnja, zagotovo pa se je treba nanjo drugače pripraviti,” je povedal Turk. 
By Team Rally Nova Gorica 02 Mar, 2024
Točno ob 12. uri se je s ceremonialnim startom pred tovarno MAHLE v Šempetru pri Gorici začel MAHLE 7. Eco Rally. Posadke so na startu pozdravili predsednik društva AMD Gorica Miran Mozetič, vodja področja upravljanja učinkovitosti poslovanja pri družbi MAHLE Electric Drive Slovenia d.o.o. Klavdij Čehovin, župan občine Šempeter - Vrtojba Milan Turk, občinski svetnik italijanske Gorica Giullio Daidone in predstavnica javnega zavoda GO! 2025 Mija Lorbek. 13 posadk (sprva jih je bilo prijavljenih 15, a sta 2 zadnji trenutek odpovedali svoj nastop) se je tako že podalo proti prvi postojanki današnjega dne – Dvorcu Zemono, kjer bo sledilo kosilo in predstavitev Vipavske doline. Po postanku pa se bodo čez Kras vrnili v Novo Gorico. Prihod prve ekipe je predviden ob 20.02 uri. Spomnimo, skupna dolžina trase prvega dne je 216 kilometrov, od tega je 136 kilometrov točnostnih preizkušenj. Trasa prvega dne se vije čez Kras proti Vipavski dolini (postanek v dvorcu Zemono), nato pa se vrača proti Novi Gorici. Spremljajte nas tudi na: - Facebook: https://www.facebook.com/RallyNovaGorica - Instagram: https://www.instagram.com/rallynovagorica/ Še več fotografij v zavihku Foto in Arhiv
By Team Rally Nova Gorica 24 Feb, 2024
Od začetka že 7. MAHLE Eco Rally-ja nas loči manj kot teden dni. V prostorih glavnega pokrovitelja prireditve MAHLE Electric Drive Slovenia d.o.o. je tako v petek v Šempetru pri Gorici potekala tiskovna konferenca pred dogodkom, ki se bo odvil 1. in 2. marca 2024. Kot je razkril predsednik organizacijskega odbora Renato Hvala, se je na tekmovanje MAHLE 7. Eco Rally prijavilo 15 posadk iz 8 različnih držav. Med njimi je 7 tujih posadk in 8 domačih. In koliko kilometrov bo na Eco Rally-ju opravila karavana vozil? Celotna dolžina relija obeh dni je dolga 425 kilometrov: 216 kilometrov bodo dirkači opravili prvi dan (od tega 136 kilometrov točnostnih preizkušenj), 209 kilometrov pa jih čaka v drugem dnevu relija (od tega je 117 kilometrov točnostnih preizkušenj). 1. marca se bodo za tekmovalce že ob 7. uri zjutraj začele verifikacije, ki bodo potekale pred hotelom Perla oz. na travniku ob sodišču v Novi Gorici. Verifikacije s tehničnimi pregledi bodo trajale nekje do 10. ure dopoldan, nato pa bodo posadke ob 11. uri zapustile travnik pri sodišču ter se najprej zapeljale čez italijansko Gorico ter se ustavile pred občinsko stavbo. Od tam bodo pot nadaljevale do ceremonialnega starta, ki bo potekal pred tovarno MAHLE Electric Drive Slovenia v Šempetru pri Gorici. Začetek relija bo v petek ob 12. uri. Del trase, po kateri bo vozila petnajsterica. Potek prvega dneva: 1. Trasa prvega dela se bo vila po Krasu, nato se bo karavana podala v Vipavsko dolino. 2. Okoli 16. ure bodo imele posadke postanek v dvorcu Zemono, gostilna Pri Lojzetu. Zavod za turizem Vipavska dolina bo tam tekmovalcem predstavil Vipavsko dolino. 3. Nato se bo pot iz Vipavske doline vrnila čez Kras in znova v Novo Gorico. 4. Vrnitev prvega vozila na travnik ob sodišču, kjer bo tudi letos stal parc ferme, je v petek predviden okoli 20.15. Potek drugega dneva: 1. Start je s parc fermeja na travniku pri sodišču v Novi Gorici ob 8.30 zjutraj, od koder bo pot voznike vodila po Erjavčevi ulici, v Italijo in do zaselka Gardiscutta v italijanski Gorici, kjer bodo potekale točnostne preizkušnje, nato pa čez Brda, čez Banjško planoto, do Soške doline in do parc fermeja v Zatolminu. 2. V okrepčevalnici Tolminska korita bo ob 12. uri potekala predstavitev Soške doline. 3. Nato se bo karavana vračala po Soški dolini, vozniki se bodo znova spustili čez Goriška brda in nato do končnega cilja v Novo Gorico. 4. Cilj je pred občinsko stavbo v Novi Gorici oz. na trgu Edvarda Kardelja predviden okoli 16.30. V soboto zvečer bo sledila razglasitev zmagovalcev in podelitev nagrad. Točna vožnja in poraba energije »Vse gledalce vabim, da nas pridejo pogledati na ceremonialni start pred podjetje Mahle. Vozila boste sicer lahko videli tudi kje ob progi. To sicer niso dirkalna vozil, temveč serijska, ki vozijo po veljavnih cestnih predpisih. Sama trasa, roadbooki in časovnice so torej narejeni tako, da naj ne bi presegali omejitve hitrosti na cestah,« je dejal Renato Hvala. Predsednik AMD Gorica Miran Mozetič, društva, ki dogodek letos organizira že sedmič, vsem posadkam, posebej pa seveda domačim, želi »uspešen boj«. »To ni reli hitrostnega značaja, gre za točnostni reli, kjer je treba imeti za uspešne rezultate tudi dobre živce in trezno glavo, da so rezultati uspešni,« je dejal. Pomembna je namreč točna vožnja dirkačev, ki se morajo čim bolj približati predpisani hitrosti, ki jo na določeni točnostni preizkušnji določi organizator, ob tem pa morajo tekmovalci paziti tudi na porabo energije. »Tekmovalec, ki pri točnosti doseže najmanj kazenskih točk in ki porabi najmanj energije, je zmagovalec,« je pojasnil Hvala. Lani je na MAHLE 6. Eco Rally-ju slavila prav slovenska ekipa Špacapan-Kobal. Franko Špacapan je verjame, da bo tudi letošnja dirka dobra, saj so prijavljena imena konkurenčna, prepričan pa je, da bo tudi trasa atraktivna. »Malce nas lahko skrbi samo vreme. Letos je namreč dirka v spomladanskem času, ko so temperature nižje. Posledično imajo tudi akumulatorji večjo porabo energije,« je dejal. Generalni pokrovitelj dirke vse od začetka: 'Reli gre v smeri našega razvoja' MAHLE 7. Eco Rally sicer velja za pokal Bridgeston FIA Eco Rally Cup, šteje pa tudi za državno prvenstvo Republike Slovenije. Tako kot AMD Gorica pa je od samega začetka Eco Rally-ja v Novi Gorici zraven tudi generalni pokrovitelj, podjetje MAHLE Electric Drive Slovenia. Vodja področja upravljanja učinkovitosti poslovanja pri družbi Klavdij Čehovin: »Reli gre v smeri preobrazbe podjetja, torej iz klasičnih izdelkov v izdelke, ki podpirajo elektrifikacijo oz. električno mobilnost. Zagotovo bomo ostali na tej poti in še naprej podpirali tekmovanje.« Veseli pa so, da se bo reli letos ustavil tudi pred njihovo poslovalnico. MAHLE je sicer podjetje, ki zaposluje več kot 72.000 ljudi, deluje na 160 lokacijah in na praktično vseh kontinentih, je povedal Čehovin. V Sloveniji ima MAHLE tri podjetja, največje pa je prav tisto v Šempetru pri Gorici. Dodal je, da ob tem ne skrbijo le za električno mobilnost avtomobilov, temveč tudi na drugih področjih: »Proizvajamo tudi motorje za električna kolesa, močno pa smo prisotni tudi v industrijah, kjer zahtevajo električne pogone, v električnem sektorju ipd.« »Danes je na tekmovalni progi tudi posadka našega sponzorja, Holdinga Slovenske elektrarne. HSE je največji proizvajalec obnovljive energije v Sloveniji in nosilec zelenega prehoda. Prizadevajo si, da bi bilo njihovo delovanje kar se da trajnostno, zato v celoti elektrificirajo svoj vozni park in razvijajo storitve za E-mobilnost. Ker jim je mar za prihodnost,« pa prihajajočem reliju sporoča HSE. Evropska prestolnica kulture GO! 2025 Da so z neko vrsto točnostnega relija začeli tudi pri Evropski prestolnici kulture, pa je dejala tudi predstavnica za stike z javnostmi pri GO! 2025 Klavdija Figelj. »Od začetka prestolnice kulture nas loči le še 350 dni. Odštevati smo začeli 8. februarja letos, končali pa bomo 8. februarja 2025, točno ob 10. uri dopoldan. Takrat bo namreč potekala otvoritev Evropske prestolnice kulture,« je dejala v petek. Lani so Eco Rally sicer spremljali bolj kot gledalci, letos pa bodo vanj bolj vključeni; tudi preko sodelavke, ki bo sovoznica v enem od dirkalnikov. »Simboli Evropske prestolnice kulture ostajajo lepota v Evropi in tudi kompleksnost resničnega sveta. Sprašujemo se, kako bolje živeti v tem času, prizadevamo si, da bi v naših projektih raziskovali kvaliteto našega življenja, med katere pa sodita tudi mobilnost in zelena energija.« Prav Evropska prestolnica kulture pa Novo Gorico povezuje tudi s sosednjo, italijansko Gorico – tako kot to že drugo leto počne tudi MAHLE 7. Eco Rally. Zadovoljstvo glede čezmejnega sodelovanja sta na tiskovni konferenci izrazila tudi občinski svetnik za šport italijanske Gorica Giullio Gaidone in predsednik kluba Gorizia Corse Luca Benossi. »Želimo si, da bi tako uspešno sodelovali tudi v prihodnje. Najprej seveda v času Evropske prestolnice kulture, a tudi kasneje,« je dejal Daidone. Benossi pa: »Vsi smo zelo strastni glede tega športa, zato je tudi sodelovanje tako dobro, zato si prizadevamo, da bi prihodnje leto klasični "bencinski" reli vsaj eno etapo zapeljal na italijansko stran. To je pomembno tekmovanje, saj ga obiščejo tekmovalci iz različnih držav. Veseli smo, da lahko sodelujemo z našimi prijatelji iz Slovenije.« Team Rally Nova Gorica
By Team Rally Nova Gorica 20 Feb, 2024
Vabimo vas na novinarsko konferenco MAHLE 7. Eco Rally, ki bo v petek 23.02.2024 ob 14:00 uri v podjetju MAHLE Electric Drives Slovenija d.o.o., Polje15, 5290 Šempeter pri Gorici. Tiskovka se bo prenašala v živo tudi na naši FB strani. Vabljeni.
By Team Rally Nova Gorica 16 Feb, 2024
Danes je zadnji dan za prijavo na MAHLE 7. Eco Rally. Prijavnica in ostali dokumenti TUKAJ ,
More Posts
Share by: