• MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button
  • MAHLE 8. Eco Rally

    10. - 12. april 2025

    Button

NOVICE

Po Team Rally Nova Gorica 14. oktober 2025
Reli Nova Gorica je tudi letos upravičil svoj sloves enega najzahtevnejših in najbolj atraktivnih dogodkov v koledarju državnega prvenstva. Gledalci so bili priča vrhunskim bojem na prav vsakem kilometru hitrostnih preizkušenj, kjer so odločale malenkosti – tudi napake, ki včasih stanejo dragocenega časa ali celo končne uvrstitve. Sam sem reli začel zelo motivirano in z jasnim ciljem: pokazati dober tempo in se boriti za vrh v skupni konkurenci. Že od prve hitrostne preizkušnje smo narekovali dober ritem, a me je na eni izmed njih v nedeljskem delu doletela smola – ob agresivnem napadu sem zadel anticut s sprednjo desno gumo, kar je povzročilo predrtje. Zaradi tega sem izgubil nekaj dragocenega časa in moral voziti previdneje do cilja. Kljub zapletu sem uspel zbrano nadaljevati. Z ekipo smo ohranili zbranost in konstanten tempo do konca ter uspeli obdržati pozicijo. Rezultat? Prvo mesto med mladinci in izjemno drugo mesto v skupni razvrstitvi državnega prvenstva – kar je kljub napaki velik uspeh. Zahvala gre celotni ekipi za odlično podporo, vsem navijačem za energijo ob progi ter organizatorjem za odličen dogodek. Nova Gorica je znova dokazala, zakaj sodi med vrhunce domačega relija.
Po Team Rally Nova Gorica 28. september 2025
Zaključila se je trinajsta izvedba MAHLE relija Nova Gorica. V skupni razvrstitvi je dirko dobil Norbert Herczig (škoda fabia RS rally2, sovoznik Ramon Ferencz), ki je imel 20,6 sekunde prednosti pred Rokom Turkom (hyundai i20 rally2, sovoznica Blanka Kacin). Turk je bil danes v tesnem dvoboju z Markom Škuljem (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer), a po njegovi prebiti gumi in izgubi več kot dveh minut je bil reli predčasno odločen. Skupno tretja v Novi Gorici letos Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2, sovoznica Jara Hain), ki sta za Herczigom zaostala 44 sekund. Škulj je osvojil peto mesto in drugo v slovenskem državnem prvenstvu. Četrti skupno je bil Martin Laszlo (škoda fabia RS rally2, sovoznik Viktor Ban), ki je za tretjim mestom zaostal le 1,2 sekunde. Med Slovenci v prvi deseterici še Aleš Zrinski (škoda fabia rally2, sovoznik Metod Kurent), ki se je prebil na zmagovalne stopničke med Slovenci. Na zadnji hitrostni preizkušnji je zaradi tehnične okvare odstopil Marko Grossi (citroen C3 rally2, sovoznica Tara Berlot). Rezultati: 1. Herczig-Ferencz (škoda fabia RS rally2) 1:32:29,3; 2. Turk-Kacin (hyundai i20 rally2) + 0:20,6; 3. von Thurn und Taxis - Hain (škoda fabia RS rally2) + 0:44,1; 4. Lazslo-Ban (škoda fabia RS rally2) + 0:45,3; 5. Škulj-Šumer (citroen C3 rally2) + 2:45,1; 6. Gassner jr.-Gassner (renault clio rally3) + 4:18,4; 7. Kolčak-Černohorsky (hyundai i20 rally2) + 5:59,3; 8. Zrinski-Kurent (škoda fabia RS rally2) + 6:06,3; 9. Kowalczyk-Dymurski (renault clio rally3) + 6:23,3;  10. Botoni-Peruzzi (škoda fabia R5) + 6:33,1; …
Po Team Rally Nova Gorica 28. september 2025
Ob 9:01 se z osmo hitrostno preizkušnjo začne nedeljski del MAHLE relija v Novi Gorici. To so glavni poudarki pred drugim delom relija: V ospredju madžarsko-slovenski troboj za zmago. Norbert Herczig (škoda fabia RS rally2, sovoznik Ramon Ferencz) ima 10 sekund prednosti pred Rokom Turkom (hyundai i20 rally2, sovoznica Blanka Kacin) in 13,6 sekunde pred Markom Škuljem (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer). Slovenca bosta danes dopoldne lovila Madžara, a istočasno se bosta medsebojno pomerila za še pomembnejšo zmago v državnem prvenstvu. Na razpolago je kar 40 točk. Marko Grossi (citroen C3 rally2, sovoznica Tara Berlot) po štiriminutnem časovnem pribitku med Slovenci na sedmem mestu, a realno so še dosegljive tudi stopničke. Zaostanek za tretjeuvrščenim Martinom Čendakom (opel corsa rally4, sovoznik Jakob Markežič) je minuta in 16 sekund. Danes je na razpolago še 73 kilometrov hitrostnih preizkušenj. Čendak brani lepo prednost v Diviziji 2. Včeraj udarec za Vasjo Miklavčiča (Peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj) s štiriminutnim pribitkom (enak razlog kot pri Grossiju - neustrezno narezane pnevmatike). Miklavčič je v Diviziji šele osmi, lahko pa bi napredoval še nekaj mest. Čendak lahko danes z zmago poskrbi za lepo prednost v državnem prvenstvu. Med Slovenci skupno v prvi peterici še Aleš Zrinski (škoda fabia rally2, sovoznik Metod Kurent), vodilni v razredu Masters, in Janko Čebron (mitsubishi lancer EVO9, sovoznik Marko Stopar), vodilni v Diviziji 4. V Diviziji 1 ima Luka Brus (renault clio rally5, sovoznik Enej Bobič) lepo prednost 36,5 sekunde pred Renejem Černigojem (opel adam cup). Brusov glavni tekmec Mitja Velkavrh (renault clio rally5, sovoznica Nina Gorenc Velkavrh) je imel včeraj preveč težav in zapletov in je tako četrti z zaostankom dobre minute. Tretji v tem razredu letos zelo konstantni Alen Lampe (opel adam cup, sovoznik Matic Dolenc). V pokalnem prvenstvu Divizija 1A bo danes še napeto - vodilni Matjaž Vogrič (MG ZR 105, sovoznica Tjaša Vogrič) ima le 4,9 sekunde prednosti pred Janom Mrevljetom (honda civic, sovoznik Manuel Šavli).
Po Team Rally Nova Gorica 28. september 2025
Za nami je prvih sedem hitrostnih preizkušenj, ki so že nekoliko zmanjšale konkurenco med posadkami. Če sta zjutraj startali 102 posadki, je do večera odstopilo sedem posadk, med katerimi sta bila tudi Ivan Hrženjak in Rok Gomizelj, sicer zmagovalca letošnjega prvega ALPACEM Rally Show-a (dirke po makadamu), ki sta pod startno številko 7 ciljala na zmago v Novi Gorici. Zvečer so se posadke pomerile tudi na novogoriški klasiki – večerni krožni dirki v centru Nove Gorice. Na tej hitrostni preizkušnji je bila s povprečno hitrostjo dobrih 69 km/h najhitrejša posadka AMD Gorica – Mark Škulj in Pia Šumer (citroen c3 rally2). Škulj in Šumer se sicer v generalni razvrstitvi po prvem dnevu uvrščata na tretje mesto. Za vodilnim madžarskim tandemom Norbertom Herczigom in Ramonom Ferenczem (škoda fabia RS rally2) zaostajata za 13,6 sekunde. Na drugem mestu v generalni razvrstitvi je medtem sedemkratni državni prvak in lanskoletni zmagovalec novogoriškega relija Rok Turk s sovoznico Blanko Kacin (hyunday i20 N rally2), ki za vodilnim zaostaja 10 sekund. Tako Turk kot Škulj se tako v nedeljo podajata v lov za madžarskim dirkačem. »Preveč sekund sva zjutraj podarila z napačno izbiro gum za moker teren. Pri tako konstantnih bojih, kot so trenutno na dirki, je to težko nadoknadili,« priznava Turk, ki ob tem poudarja, da je tudi Škulj odličen dirkač, ki je s prestopom v višji razred še dodatno popestril letošnjo sezono. V razvrstitvi za državno prvenstvo trenutno vodita Turk in Kacin, sledita Škulj in Šumer, na tretje mesto pa sta se po prvem dnevu zavihtela Martin Čendak in Jakob Markežič, ki sicer tekmujeta v diviziji 2. Vodilni v diviziji 2 po sedmih HP: 1. Martin Čendak in Jakob Markežič (opel corsa rally4) 2. Jernej Fakin in Žiga Abram (peugeot 208 rally4) 3. Jan Medved in Izidor Šavelj (opel corsa rally4) Vodilni v diviziji 1 po sedmih HP: 1. Luka Brus in Enej Bobič (renault clio rally5) 2. Rene Černigoj in Aljaž Černigoj (opel adam cup) 3. Alen Lampe in Matic Dolenc (opel adam cup) Šest hitrostnih preizkušenj, nato podelitev nagrad A nič še ni dobljeno in nič še ni izgubl jeno! Nedelja namreč prinaša šest novih hitrostnih preizkušenj, med katerimi je tudi najdaljši brzinec v Sloveniji – HP Renče. 09.01 ALPACEM 1 Ročinj 14,9 km 10.04 KONEM COLOR 1 Ravnica 4,8km 10.42 RENČE 1 Renče 17,17km 13.08 ALPACEM 2 Ročinj 14,9 km 14.11 KONEM COLOR 2 Ravnica 4,8km 14.49 RENČE 2 Renče 17,17km Ob 17. uri pa bomo okronali novega zmagovalca letošnjega MAHLE 13. Rally-ja Nova Gorica. Podelitev pokalov in nagrad bo potekala pred Hotelom in Casinojem Perla na Kidričevi ulici v Novi Gorici. Podelitev bomo predvidoma v živo prenašali tudi na našem Facebook profilu.  Ob tem spomnimo, da nosi novogoriški reli koeficient 2 za točkovanje državnega prvenstva. Osvojene točke v skupni razvrstitvi in vseh razredih državnega prvenstva se bodo tako podvojile.
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Divizija 1 je na MAHLE reliju v Novi Gorici najbolj množičen razred državnega prvenstva. Po šestih hitrostnih preizkušnjah vodi Luka Brus (renault clio rally5, sovoznik Enej Bobič) in sicer s prednostjo 33 sekund pred Renejem Černigojem (opel adam cup, sovoznik Aljaž Černigoj). Na zadnjih hitrostnih preizkušnjah tudi v tem razredu precej dogajanja. Vodilni Brus je na HP 5 Morsko prebil pnevmatiko in izgubil 45 sekund. Brus je do zdaj dobil štiri od šestih hitrostnih preizkušenj. Mitja Velkavrh (renault clio rally5, sovoznica Nina Velkavrh Gorenc je v prvem ovinku po štartu HP 4 poškodoval sprednje kolo in še nekaj delov podvozja, a nato vseeno uspel prevoziti vse tri hitrostne preizkušnje. Velkavrh je z drugega zdrsnil na peto mesto. Alan Pajk (renault clio rally5, sovoznik Lucijan Vovk) je popestril Divizijo 1. Dosegel je dva najboljša časa in napovedal, da prihodnje leto pelje celotno sezono. Pajk vozi svoj dirkalnik (nekdanji avtomobil Igorja Žbogarja). Pajk je vse možnosti za vrh izgubil zaradi napačnega vstopa v časovno kontrolo, zato je dobil šest minut pribitka. Brus ima 33 sekund prednosti pred Černigojem, četrti je Alen Lampe (opel adam cup, sovoznik Matic Dolenc), četrti Velkavrh, peti pa Jure Jereb (renault clio rally5, sovoznik Matej Praček). Prvi štirje vozniki so razvrščeni v 50 sekundah.
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Po petih hitrostnih preizkušnjah je prednost madžarskega voznika Norberta Hercziga (škoda fabia RS rally2, sovoznik Ramon Ferencz) v Novi Gorici narasla že na skoraj 22 sekund (21,7 s). Toda Rok Turk (hyundai i20 rally2, sovoznica Blanka Kacin) je uspel nato na šesti hitrostni preizkušnji zaostanek z napadalno vožnjo zmanjšati za več kot devet sekund. Pred večernim superspecialom v Novi Gorici tako vodi Herczig, drugi je Turk z zaostankom 12,4 sekunde, tretji pa Mark Škulj (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer) z zaostankom 18,5 sekunde. Četrtouvrščeni Marko Grossi (citroen C3 rally2, sovoznica Tara Berlot) zaostaja 32,4 sekunde, peti Martin Laszlo (škoda fabia RS rally2, sovoznik Viktor Ban) pa 39,2 sekunde. Tudi šestouvrščeni Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2, sovoznica Jara Hain) zaostaja le 44 sekund. Toliko torej znaša razlika med prvo šesterico. V prvi deseterici je poleg Turka, Škulja in Grossija med Slovenci tudi Martin Čendak (opel corsa rally4, sovoznik Jakob Markežič. Ta je skupno deveti in najhitrejši med dirkalniki s sprednjim pogonom, kjer je Koprčan ohranil 24 sekund prednosti pred Vasjo Miklavčičem (peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj). V Diviziji 3 vodi Gregor Fakin (renault clio williams, sovoznik Žan Umek), v Diviziji 4 pa Janko Čebron (mitsubishi lancer EVO9, sovoznik Marko Stopar). Čebron ima 53 sekund naskoka pred favoritom Mitjo Glasenčnikom (renault clio rally3, sovoznik Matej Pistotnik), ki je zjutraj prebil gumo. V Diviziji 1 na vrhu s prednostjo 33 sekund zanesljivo Luka Brus (renault clio rally5, sovoznik Enej Bobič).
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Generalni direktor podjetja MAHLE Electric Drives Slovenija, Gyoergy Szalay , nam je razkril, kaj ga pri reliju najbolj navdušuje in zakaj je podjetje MAHLE že vrsto let generalni pokrovitelj novogoriškega relija. Kot je dejal, so mu na klasičnem reliju najljubši tehnično zahtevni superspeciali, največji spektakel pa po njegovem mnenju ponujajo makadamske dirke in blatne trase. »Kar se tiče avtomobilov, so mi ljubši klasični dirkalniki, saj je njihova priprava na tekmovanje posebno zahtevna in zahteva veliko predanosti,« je dodal. Reli v Novi Gorici po njegovem mnenju predstavlja odličen preizkus za dirkače in vozila. »Reli namreč poteka izključno po asfaltu, zato lahko na njem resnično preizkusiš svoje meje,« je prepričan. Med letošnjimi hitrostnimi preizkušnjami mu je najbližja tista, ki nosi ime glavnega pokrovitelja – MAHLE. Gre za hitrostni preizkušnji 3 in 6, ki potekata po Banjški planoti in ju številni člani organizacijske ekipe ter tekmovalci ocenjujejo kot eni izmed bolj atraktivnih. Ob tem je kot zanimivo izpostavil tudi nedeljsko hitrostno preizkušnjo v Kromberku, pri kateri je posebej poudaril atraktiven cilj brzinca. Za najbolj spektakularno pa je označil tradicionalno superspecial preizkušnjo, ki poteka v samem središču Nove Gorice. »Ker sem tukaj, ker delam v tej regiji in ker je MAHLE glavni pokrovitelj, je moj najljubši reli prav MAHLE Rally Nova Gorica,« je še poudaril Szalay. Generalni direktor glavnega pokrovitelja dogodka je ob koncu izpostavil tudi pomen povezave med avto-moto športom in podjetjem MAHLE: »Reli poganjata isti timski duh in ista strast, kot ju ima MAHLE kot globalni proizvajalec avtomobilskih komponent. Avto-moto šport je srce naših inovacij, ki nas dela posebne – tako pri podpori tradicionalnim motorjem z notranjim zgorevanjem kot pri razvoju rešitev za elektromobilnost.« Ob ceremonialnem startu je dodal, da je 13. Rally Nova Gorica resnično poseben dogodek, ki združuje ljudi različnih starosti. »Dejstvo, da se je na dogodek prijavilo tako veliko število posadk in da reli že več let ob trasah hitrostnih preizkušenj privablja množice oboževalcev, govori samo zase,« je dejal. »Čeprav je žaromet na tovrstnih dogodkih običajno usmerjen v voznika in sovoznika, vsi vemo, da je za uspeh potrebna celotna ekipa. To je njihova strast, in MAHLE je prav zaradi tega duha avto-moto športa že več let pokrovitelj dogodka,« je še dodal Szalay ter se obrnil tudi na posadke: »Hvala vam za vašo predanost, ki največ šteje. Že to vas dela zmagovalce. In prosim, preizkusite svoje meje, a vozite tudi varno!« MAHLE kot generalni sponzor podpira tako Eco Rally kot Rally Nova Gorica, saj dogodka združujeta strast do avtomobilizma z vizijo trajnostne prihodnosti. »V skladu s strategijo MAHLE 2030+ vlagamo v inovacije na področju elektrifikacije, čistih motorjev z notranjim izgorevanjem in naprednih hladilnih sistemov. S podporo dogodkom, ki spodbujajo tehnološki napredek in okoljsko ozaveščenost, utrjujemo našo vlogo kot gonilna sila trajnostne mobilnosti. Zagotovo bomo ostali na tej poti in še naprej podpirali ta dogodek kot generalni pokrovitelj,« pa še sporoča generalni pokrovitelj MAHLE 13. Rally-ja Nova Gorica, MAHLE Electric Drives Slovenija.
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Po prvih treh hitrostnih preizkušnjah MAHLE relija Nova Gorica vodstvo za nekdanjega madžarskega prvaka Norberta Hercziga (škoda fabia RS rally2, sovoznik Ramon Ferencz), ki je dobil dve od treh preizkušenj. Na zadnji je bil najhitrejši Mark Škulj (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer), ki za Herczigom zaostaja 5,5 sekunde in ima 3,9 sekunde prednosti pred Rokom Turkom (hyundai i20 rally2, sovoznica Blanka Kacin). Četrti je Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2, sovoznica Jara Hain) in peti Marko Grossi (citroen C3 rally2, sovoznica Tara Berlot). V slovenskem DP Škulja, Turka in Grossija loči 11,8 sekunde. Prvih šest posadk v skupni razvrstitvi je v 25 sekundah. Kar četrti skupno med Slovenci je Martin Čendak (opel corsa rally4, sovoznik Jakob Markežič), vodilni v Diviziji 2. Tam ima 20,1 sekunde prednosti pred Vasjo Miklavčičem (peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj). Tretji z zaostankom 32 sekund Jernej Fakin (peugeot 208 rally4, sovoznik Žiga Abram). Odstopiti sta morala Ivan Hrženjak (hyundai i20 rally2, nesreča) in Darko Peljhan (VW polo proto, tehnična okvara), pnevmatiko je že zjutraj prebil Mitja Glasenčnik (renault clio rally3). V Diviziji 1 odlično jutro za Luko Brusa (renault clio rally5, sovoznik Tadej Zaljuberšek), ki ima 22,7 sekunde prednosti pred Mitjo Velkavrhom (renault clio rally5). Tretji je Alan Pajk (renault clio rally5, sovoznik Lucijan Vovk) z zaostankom 31,8 sekunde.
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Toliko se jih je zbralo v Novi Gorici in opravilo vse formalnosti pred začetkom relija. Danes ob 18.30 nas čaka uradni ceremonijalni štart, jutri ob 8. uri pa se reli začne zares. Na uradni tiskovni konferenci pred relijem so povedali: Rok Turk (hyundai i20 rally2): "Lepo je biti že toliko let v vrhu slovenskega relija in tako bom spet poskušal loviti zmago tudi v Novi Gorici. Držati to raven je postala določena obveza, da zadovoljim tako navijače in da pomagam tudi mlajšim pri napredku. Reli je dolg in kot na vsaki dirki tudi tokrat vsi začenjamo z ničle." Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2): "Lani na reliju v Novi Gorici nisem vozil, letos pa smo spet zraven in vsekakor se tega relija zelo veselim. Trasa je zahtevna in raznolika, nekatere preizkušnje tudi že poznam. Poskušal bom voziti kar najhitreje in v tem primeru se nadejam dobrega rezultata." Mark Škulj (citroen C3 rally2): "Po zmagi na prejšnjem reliju ne bi imel nič proti, če bi v nedeljo vpisal še drugo zmago. Toda vendarle ostajam realen in se zavedam, da moram še napredovati. Na tem reliju nas čaka veliko kilometrov, ki ponujajo tudi dovolj priložnosti za učenje. Če se bo posrečilo še za dober rezultat, pa še toliko bolje." Eammon Kelly (ford fiesta rally3): "Prvi vtisi po prihodu v Novo Gorico so zelo pozitivni. Za nas je reli predvsem priprava pred naslednjo dirko za svetovno prvenstvo - relijem CER. Trasa ima zanimive hitrostne preizkušnje, ki vsebujejo tako hitre kot tehnične odseke. Vsekakor je to v tej regiji eden najboljših relijev za pridobivanje kilometrov."
Pokaži več

MAHLE 8. Eco Rally

AMD Gorica je postalo v Sloveniji pionir pri
združevanju klasičnih avtomobilskih dirkaških
prireditev ter novodobnih avtomobilskih tekmovanj
za vozila z alternativnimi pogonskimi viri.
Že tretje leto zapored bomo pripravili tako imenovani
Eko reli, ki je namenjen prav predstavitvi tehnologij
in vozil prihodnosti. To so avtomobili z električnim
ali priključno hibridnim pogonom. Gre za resno
tekmovanje, ki ga je pod svoje okrilje vzela tudi
mednarodna avtomobilska zveza FIA. Novogoriška
prireditev bo letos drugič del FIA E-rally Regularity
Cup, kar nam daje pomembno težo in mednarodni ugled
.
Generalni pokrovitelj

Občine podpornice