Organizatorji MAHLE 8. Eco Rally smo pripravili poenostavljena navodila, da vam opišemo najbolj pomembne informacije glede udeležbe na reliju.
Te informacije služijo le k boljšemu razumevanju poteku tekmovanja in nikakor ne nadomeščajo celotnega teksta Fia International Sporting Code, Športnega in Tehničnega Pravilnika za E-Rally točnostni pokal (Sporting and Technical Regulations for the E-Rally Regularity Cup), E-Rally Energy Consumption Cup, Splošni Pravilnik za Rally AS ACR in Dodatnega Pravilnika MAHLE 7. Eco Rally.
Navedene pravilnike (v angleščini in francoščini) lahko najdete
tukaj , Dodatni Pravilnik MAHLE 7. Eco Rally bo organizator objavil na spletni strani: naknadno bomo objavili.
TOČNOSTNI RELI
Smisel/ načelo
Smisel točnostnega relija je ohranjanje povprečne hitrosti določene s strani organizatorja na določenem odmerjenem odseku ceste, tako imenovane točnostne preizkušnje (TP). Ni pomembno kdo pride najhitreje na cilj. Naloga posadk je prevoziti vso progo v okvirjih Cestno prometnih pravil - povprečna hitrost na TP nikoli ne presega 50km/h.
Točkovanje
Na točnostnih preizkušnjah so postavljene tudi skrite "nevidne točke" kjer se opravlja meritve hitrosti. TP kontrole niso nikoli postavljene v naseljih, oziroma so oddaljene najmanj 500m od zadnjega krajevnega znaka. Namen tega je izogibanje nadomeščanju izgubljenega časa v prometnih zastojih. Ključ do uspeha na koncu etape je čim manjše število kazenskih točk. Odstopanje 0,1 sekunde od idealnega časa na vsaki TP kontroli pomeni eno kazensko točko. Posadka z najmanj kazenskimi točkami vključujoč morebitne druge penalizacije je zmagovalka relija.
Na MAHLE 8. Eco Rally bo potekal tudi E-Rally Consuption Pokal kjer se bo merila poraba energije. Razvrstitev posadk se bo izračunal s pomočjo formule upoštevajoč nominalno kapaciteto baterije, količino napolnjene in uporabljene energije in uradno izmerjene dolžine proge iz potne knjige (ne upošteva se dejansko prevožena dolžina proge posamezne posadke).
Parc Ferme – zaprto parkirišče
Posadke električni vozil prijavljenih za Fia Prvenstva, morajo spoštovati Parc Ferme pravila med tekmovanjem. V ograjen prostor varovan s strani organizatorja morajo posadke parkirati svoje avtomobile glede na potno knjigo (itinerary) in urnik po vsaki končani etapi. Parc Ferme se ponavadi uporabi tudi za polnjene avtomobilov. Popravila ali podobna dela na avtomobilu, ki niso povezana s polnjenjem , niso dovoljena. Posadkam je dovoljeno vstopiti v Park Ferme s strani časomerilcev ne prej kot 10 minut od starta odseka (idealni čas na časovni kontroli), ter zapustiti PF 15 minut po prihodu vanj.
Polnjenje električnih avtomobilov
Posadke lahko polnijo svoje električne avtomobile le na mestih, ki jih določi organizator in sicer na MAHLE 8. Eco Rally v Parc Ferme, po administrativnem pregledu, pred uradnim startom, med določenimi odseki in preko noči.
Kalibracija instrumentov
Na delu ceste, ki bo objavljen v Potni knjigi (Road book) bo možno kalibrirati merilne instrumente in ta referenčna razdalja bo služila za vse meritve in izračune organizatorja na celotnem tekmovanju.
Team Rally Nova Gorica