Baumschlager - reli je njegov drugi dom že 40 let

Raimund Baumschlager je svoj prvi reli odpeljal leta 1982. To je bilo istega leta, ko se je zdajšnji slovenski prvak Rok Turk šele rodil in 17 let preden se je na Češkem rodil Erik Cais, ki bo imel na svojem dirkalniku v Novi Gorici štartno številko 1.
Erik Cais sodi med vzhajajoča imena evropskega in morda tudi svetovnega relija. Vozi šele od leta 2018, zato je bil njegov vzpon v mednarodnem reliju izjemno bliskovit. Le v prvem letu je večinoma vozil zgolj doma, nato pa v svoje obširne programe vključil vse več mednarodnih relijev. Preboj zanj se je zgodil lani, ko je postal nesojeni zmagovalec relija Barum za evropsko prvenstvo - zmago je izpustil po napaki na zadnji hitrostni preizkušnji. Cais je letošnjo sezono začel odlično z drugim mestom v razvrstitvi WRC2 (dirkalniki Rally2) na reliju za SP v Monte Carlu. Aprila je bil drugi na reliju Vipavska dolina, nazadnje na reliju Barum - spet po smoli in težavah na zadnji HP - četrti. Odličnih rezultatov iz začetka sezone še ni uspel ponoviti. Cais je danes eden najhitrejših voznikov relija iz vzhodne Evrope in predvsem Češke, ki po Janu Kopeckyju čaka na voznika za preboj v širši vrh svetovnega relija.
Čeprav bo imel Čeh na dirkalniku številko 1, mu to še ne zagotavlja vloge izrazitega favorita. Ta morda najbolj pripada dvakratnemu avstrijskemu prvaku Simonu Wagnerju (škoda fabia rally2), ki je bil letos že dvakrat na stopničkah relijev za evropsko prvenstvo (Azori, Barum), zelo prepričljivo pa je ubranil naslov avstrijskega državnega prvaka. Wagnerja smo z dvokolesno gnanimi dirkalniki v Sloveniji že videli, tokrat pa se bo prvič predstavil v pravi štirikolesno gnani specialki.
Tretji tuji voznik, ki na listi prijavljenih posadk še posebej izstopa, je avstrijski veteran Raimund Baumschlager (škoda fabia rally2). Veliko mlajšima Caisu in Wagnerju bi bil lahko oče, sicer pa je Raimund kar 14-krat postal avstrijski državni prvak in bil več let tudi testni voznik Volkswagen Motorsporta. Na slovenskih cestah je v okviru avstrijskega relija Varta zmagoval že konec osemdesetih let, nato pa se na slovenskih relijih leta 1990 prvič predstavil na Saturnusu. Takrat je prišel na štart še s svežim petim mestom skupno z relija za SP na Korziki.







