Zakaj kamnolom? 'Enostavno – ker ni asfaltiran'

Glavni pokrovitelj makadamskega spektakla, ki že trka na vrata, je postalo podjetje Alpacem Cement d. d., ki sicer že vrsto let podpira oba reli-dogodka na Goriškem: Eco Rally in Rally Nova Gorica. A zakaj so se v podjetju odločili dodatno podpreti prav izvedbo makadamskega relija?
Kot pravi direktor proizvodnje pri Alpacemu Sven Božič, na slovenski avto-moto športni sceni prav tu zeva praznina. »Če se prav spomnim, so bile zadnje izvedbe makadamskih tras v času Rally Saturnusa, kar torej sega v prejšnje tisočletje. Naš ALPACEM Rally Show tako zapolnjuje vrzel na tem področju.«
Zapolnili pa bodo še eno vrzel – zimski premor med dirkaškimi sezonami. »V tem času imamo torej neko mrtvo sezono. Verjamem, da bo makadamski reli tudi zato pritegnil avtomobilistične zanesenjake, ki so na tovrstne dogodke vajeni hoditi v drugih sezonah leta,« je dejal.
In zakaj potemtakem v kamnolomu? »Enostavno – kamnolom ni asfaltiran,« se je pošalil Božič. Sicer pa predstavlja kamnolom zelo specifičen prostor. »Kamnolom je zanimiv tako zaradi podlage kot zaradi kulise. Bomo pa kot njegovi upravljavci zagotovili, da v času dogodka v njem ne bo proizvodnih aktivnosti in bo kamnolom tako v mirovanju,« je dodal sogovornik.
Kljub temu pa kamnolom predstavlja tudi zahtevno varnostno okolje, zaradi česar bo za obiskovalce dogodka urejeno prav posebno gledišče. Gledalci tako relija ne bodo mogli spremljat kjerkoli ob progi. Kot za vsako drugo dirko pa je tudi tokrat narejen poseben varnostni načrt.
Božič verjame, da bo šov pritegnil zanimanje in da se ga bo tako v soboto kot v nedeljo udeležilo veliko število navdušencev. »Odvisno od uspeha pa se bomo nato pogovarjali o nadaljnjih izzivih,« je še dejal vodja proizvodnje, ki verjame, da bo to šele prva edicija zelo uspešne zgodbe.






