Rok Turk "leti" proti naslovu državnega prvaka
V Sloveniji smo letos že videli štiri relije, vrhunec sezone pa pred jesenskim zaključkom prihaja v Novi Gorici.
Vse dozdajšnje relije sta dobila Rok Turk in sovoznica Blanka Kacin (hyundai i20 rally2), ki sta tekmecem oddala najhitrejši čas na vsega eni hitrostni preizkušnji. To najbolje ponazarja premoč in odlično pripravljenost Turka v letošnji sezoni. Lani je moral z dvema odstopoma prepustiti naslov državnega prvaka, prav tehnična okvara na reliju v Novi Gorici pa je bila odločilna v lanskem prvenstvu.
Turk in lanski prvak Marko Grossi (hyundai i20 R5, sovoznica Tara Berlot) sta letos zamenjala lanski vlogi. Letos gre Turku vse kot po maslu, Grossi pa je moral dvakrat odstopiti. Enkrat je napako storil sam, drugič ga je ustavila tehnična okvara. Grossi za Turkom zaostaja 93 točk, tako da lahko le še teoretično ubrani naslov državnega prvaka. Na zadnjih treh relijih bo na razpolago še 105 točk, za končni seštevek pa bo veljalo šest najboljših rezultatov na sedmih relijih.
Odlično sezono je odpeljal Mitja Klemenčič s sovoznikom Vilijem Ošlajem (škoda fabia R5), ki je bil trikrat na zmagovalnih stopničkah v skupni razvrstitvi. Klemenčič je skupno drugi in tudi zanesljivo vodilni v državnem prvenstvu Master za voznike stare vsaj 50 let. To je novost v letošnjem državnem prvenstvu.
Novogoriški reli obeta zanimiv razplet v skupni razvrstitvi državnega prvenstva. Turk in Grossi sta favorita za najvišji mesti, za njima pa se bo predvidoma Klemenčič boril za zadnje mesto na zmagovalnih stopničkah z vodilnimi vozniki avtomobilov z dvokolesno gnanimi dirkalniki. Med resnimi kandidati za stopničke pa je lahko spet Borut Bratina (ford fiesta R5, sovoznik Lucijan Vovk), zanimiv bo tudi debi z dirkalnikom najvišjega razreda za Klemna Kovačiča (škoda fabia rally2, sovoznik Enej Bobič).
Točkovanje v državnem prvenstvu pred relijem v Novi Gorici
Skupna razvrstitev: 1. Rok Turk (hyundai i20 rally2) 150 t., 2. Mitja Klemenčič (škoda fabia rally2) 107,5 t., 3. Martin Čendak (opel corsa rally4) 94 t., 4. Mark Škulj (opel corsa rally4) 89 t., 5. Jan Medved (opel corsa rally4) 63 t., 6. Marko Grossi (hyundai i20 R5) 57 t., 7. Aleš Zrinski (škoda fabia rally2) 57 t., 8. Mitja Glasenčnik (peugeot 208 rally4) 50,5 t., 9. Darko Peljhan (VW polo proto) 50 t., 10. Borut Bratina (ford fiesta R5) 28,5 t.; … točke je osvojilo 27 voznikov
Divizija 2: 1. Martin Čendak (opel corsa rally4) 141 t., 2. Mark Škulj (opel corsa rally4) 126 t., 3. Jan Medved (opel corsa rally4) 98 t., 4. Mitja Glasenčnik (peugeot 208 rally4) 90 t., 5. Alan Pajk (peugeot 208 rally4) 61,5 t,; … točke je osvojilo 16 voznikov
Divizija 3: 1. Vasja Miklavčič (renault clio RS) 135 t., 2. Robert Anželak (renault clio RS) 90 t., 3. Domen Mihevc (renault clio RS) 64 t., 4. Robert Kresnik (renault clio RS) 42 t., 5. Kristjan Širok (peugeot 306) 31,5 t.; … točke je osvojilo 6 voznikov
Divizija 1: 1. Luka Brus (opel adam cup) 94,5 t., 2. Jure Jereb (renault clio rally5) 82,5 t., 3. Domen Slejko (opel adam cup) 81 t., 4. Jan Pivk (MG ZR 105) 80 t., 5. Jan Mrevlje (honda civic) 69 t.; … točke je osvojilo 23 voznikov
Mladinsko do 25 let (vozniki): 1. Martin Čendak (opel corsa rally4) 141 t., 2. Mark Škulj (opel corsa rally4) 129 t., 3. Rene Černigoj (opel adam cup) 76 t.; točke je osvojilo 11 voznikov
Masters vozniki (nad 50 let): 1. Mitja Klemenčič (škoda fabia R5) 150 t., 2. Aleš Zrinski (škoda fabia rally2) 115,5 t., 3. Darko Peljhan (VW polo proto) 109,5 5.; točke je osvojilo 13 voznikov
foto: Uroš Modlic







