Reli v Novi Gorici odlično uspel

Društvo AMD Gorica je uspešno izpeljalo že deseto izvedbo MAHLE relija v Novi Gorici, ki je bil najuspešnejši do zdaj. K temu so pripomogli tako zelo zanimivi tekmovalni obračuni kot predvsem odličen obisk gledalcev na uvodni hitrostni preizkušnji v Novi Gorici. Pika na i je bila zmaga Roka Turka in Blanke Kacin (hyundai i20 rally2), članov AMD Gorica, ki sta kot prva Slovenca zmagala na tem reliju.

Novogoriški reli je pod generalnim pokroviteljstom družbe MAHLE Electric Drives Slovenija d.o.o. sklenil deseto leto obstoja, v katerem se je iz malega sprinterskega relija na Banjšicah razvil v avtomobilsko tekmovanje evropskega formata. Osrčje ekipe, ki reli organizira od leta 2012, je kljub temu ostalo enako. Člane AMD Gorica, med relijem jih je skupaj z ostalimi pomočniki vsak dan na terenu okrog 250, vodi srčnost, ljubezen do avtomobilskega športa in zanos po prirejanju odmevnih avtomobilskih dirk. Letošnji reli je bil prav to, saj je v enem združil vse elemente - preobrate, nepredvidljivost, zahtevnost in vrhunsko tekmovalno udeležbo.
Prvi imeni relija sta bila češki voznik Erik Cais (ford fiesta rally2) in avstrijski državni prvak Simon Wagner (škoda fabia rally2). Oba sta prvič nastopila v Novi Gorici in takoj pokazala, kako vrhunska voznika sta. Čeprav sta imela hendikep v slabšem poznavanju cest, sta že od prvega kilometra napadla na vso moč. Korak z njima je lahko držal le slovenski reli prvak Rok Turk (hyundai i20 rally2), ki je v začetku relija tudi hitro dobil dve preizkušnji in začel pošteno priganjati vodilna Caisa in Wagnerja. Po prvem dnevu je prve tri ločilo manj kot 17 sekund. Drugi dan so bile razmere še veliko težje. Neurje na uvodnih preizkušnjah je premešalo karte, a favoritov ni zmotilo. Cais je začel utrjevati svoje vodstvo pred Wagnerjem, Turk pa je zaostajal že več kot minuto. Toda na predzadnji preizkušnji sta na istem ovinku napako naredila tako Cais kot Wagner, Turk je prevzel vodstvo in ga zadržal do cilja. To je bila prva slovenska zmaga v Novi Gorici. Cais je bil drugi, tretji pa z več kot petimi minutami zaostanka - to tudi priča o neizprosnem ritmu dirkanja prve trojice - Marko Grossi (hyundai i20 R5).
Med dvokolesno gnanimi dirkalniki je bil najuspešnejši Čeh David Štefan (peugeot 208 rally4), ki se je izkazal predvsem v dežju. Med Slovenci sta bila najhitrejša Jan Medved (ford fiesta rally4) in Nik Prunk (peugeot 208 rally4), a tudi odločitev med njima je padla na zadnji hitrostni preizkušnji. Tam je s ceste zletel Mille Johansson (ford fiesta rally4), dotlej vodilni v slovenskem DP med dvokolesno gnano konkurenco. Tretji je bil v tem razredu Gregor Fakin (ford fiesta rally4). V diviziji III je na reliju slavil Matic Humar pred Davidom Pivkom (oba renault clio RS), v diviziji 1 pa Martin Čendak (opel adam cup). Na zadnji preizkušnji je v zadnjem ovinku s ceste odneslo Nejca Mraka (MG ZR 105), ki je še pred tem držal dobro sekundo naskoka pred Čendakom. Ta je naposled slavil pred Matjažem Mihevcem (renault clio rally5) in Aljažem Bratožem (renault clio RS).
Poleg Turka je tudi Humar član AMD Gorica, enako so v cilju barve organizatorja predstavljali Mark Žgavec (citroen C2 R2), Martin Bone (opel corsa rally4), Jan Mrevlje (honda civic), Aljoša Makarovič (MG ZR 105), Sebastjan Kobal (opel ascona) in Mark Škulj (ford fiesta rally4).
Eno največjih zahval je organizacijska ekipa prejela z odličnim obiskom na uvodni hitrostni preizkušnji v centru Nove Gorice, kjer se je reli v adrenalinskem vzdušju in pod žarometi začel z izjemno atraktivno hitrostno preizkušnjo. Tako uspel spektakel tudi daje zagon za delo v prihodnjem letu, ko bomo poskušali reli dvigniti še na višjo raven in se po možnosti priključiti tudi v katero izmed novih evropskih oziroma regionalnih reli prvenstev.
Ob koncu jubilejne izvedbe se želimo še enkrat zahvaliti za podporo generalnemu pokrovitelju, družbi MAHLE, vsem udeleženim tekmovalcem in seveda vsem obiskovalcem ter navijačem, ki ste nas letos obiskali in nam izkazali podporo. Prihodnje leto se vrnemo še močnejši.








