Priložnost za tujce? Slovenci bodo v Novi Gorici mislili tudi na visok točkovni koeficient.

Team Rally Nova Gorica • 20. september 2025

Posebnost 13. MAHLE relija v Novi Gorici bo koeficient 2 za točkovanje državnega prvenstva. Osvojene točke v skupni razvrstitvi in vseh razredih državnega prvenstva se bodo podvojile. To novogoriškemu reliju prinaša veliko težo - odstop na tem reliju bi marsikomu že preprečil upe na visoko mesto v končnem seštevku državnega prvenstva. Visok koeficient (lani 1,5) je lani na svoji koži najbolj občutil Martin Čendak. Z njegovo napako na reliju v Novi Gorici se je zgodil popoln preobrat v Diviziji 2.

Velik pomen osvojenih točk za državno prvenstvo lahko vpliva tudi na dinamiko v boju za skupno zmago na reliju. V zadnjih dveh letih je reli dobil Rok Turk (hyundai i20 rally2, sovoznica Blanka Kacin), ki pa bo letos po "le" tretjem mestu v Žalcu potreboval zanesljivo mero točk iz Nove Gorice. To je morda priložnost za tujce, kjer izstopata tako nekdanji zmagovalec Martin Laszlo (škoda fabia rally2) kot tudi nemški princ Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2, sovoznica Jara Hain). Nemec je letos že odpeljal veliko relijev in tudi dosegel nekaj odličnih rezultatov. Tretji je bil na reliju Rebenland v Avstriji in reliju Du Chablais v Švici, drugi pa na reliju nemškega prvenstva Mittelrhein.

Zanimivost - na omenjenem reliju Chablasis je bil von Thurn und Taxis tretji, njegov zaostanek za zmagovalcem Sebastienom Loebom (alpine A110), devetkratnim svetovnim prvakom, je bil manj kot 50 sekund.

Reli v Novi Gorici so do zdaj desetkrat dobili tuji vozniki, dve slovenski zmagi pa je osvojil Turk.

Po Team Rally Nova Gorica 21. september 2025
Uspešna zgodba Miklavčičevih se je začela že pred 20 leti. Takrat je bil Tadej Miklavčič že državni prvak v gorskih dirkah v Diviziji I in mladinski konkurenci (suzuki swift). Dve leti pozneje sta bila na gorskih dirkah prvaka že oba s pet let mlajšim bratom Vasjo Miklavčičem - Tadej v svoji Diviziji 2, pet let mlajši Vasja pa v Diviziji I (fiat seicento). Iz gorskih dirk sta se vzporedno že preselila v reli, kjer je bil mladinski državni prvak najprej Tadej, za njim pa še Vasja. Starejši od bratov Miklavčič je začel pred 18 leti voziti renault clio RS, s katerim so v reliju vztrajali vse do lanske sezone. Leta 2009 je bil Tadej Miklavčič državni prvak v Diviziji 2, nato pa je postal dirkalnik domena Vasje. Največji uspehi so sledili po letu 2019, ko je postal član AMD Gorica državni prvak Divizije 3 trikrat - v letih 2019, 2022 in 2024. Letos se Vasja Miklavčič (peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj) poteguje za naslov državnega prvaka v Diviziji 2, kjer je pred 16 leti slavil njegov brat. Vasjo Miklavčiča čaka v Novi Gorici eden najpomembnejših relijev leta. Po dveh zmagah na začetku sezone, ko je v Diviziji 2 s peugeotom 208 rally4 slavil v Vipavski dolini in Velenju, je vknjižil še drugo mesto v Železnikih in odstop v Žalcu. Član AMD Gorica se bo tako v zaključku sezone potegoval za naslov prvaka v enem najbolj zanimivih razredov državnega prvenstva, njegov glavni tekmec za naslov pa je Martin Čendak (opel corsa rally4, sovoznik Jakob Markežič).
Po Team Rally Nova Gorica 19. september 2025
Mladi dirkač Eamonn Kelly , ki se bo na 13. novogoriškem reliju pomeril pod startno številko 14, je letos eden vodilnih na mladinskem svetovnem prvenstvu. 26-letni Irec pravi, da se je v dirkaške vode podal že pri rosnih 11 letih, ko se je pridružil dogodku Rally Sport Association, ko je tekmoval v mladinskem razredu. Adrenalin ga je takrat povsem osvojil in dirkanja ni nikoli več zapustil. In kdo ga je sploh navdušil za ta šport? »Glavno gonilo, da sem se podal v te vode, je bil moj oče,« je razkril v intervjuju za FIA Junior WRC. Mladi talent je namreč sin dirkača Donagha Kellyja , ki je leta 2015 postal irski prvak v asfaltu in državnem reliju, prav tako pa je tudi petkratni zmagovalec relija West Cork. »Spremljal sem ga na dirkah in se družil z njegovo ekipo ... to so bili moji začetki,« je razkril Eamonn. A tudi sam je, ko je enkrat sedel za volan, dokazal, da ima adrenalin v krvi. Izkazal se je za natančnega in hitrega voznika, zaradi česar je hitro napredoval in začel nizati uspehe. Leta 2022 je postal britanski mladinski prvak v reliju, leto kasneje je bil zmagovalec WRC3 na Hrvaškem. »Moj cilj na vsakem tekmovanju je zmaga, a četudi se mi zmaga izogne – dokler sem dal vse od sebe, sem zadovoljen,« pravi Irec, ki se zaveda, da se mora zaradi tekmovanj na tako visokem nivoju marsičemu v življenju tudi odpovedati: »Ampak to so žrtve, ki jih z veseljem sprejmeš, saj imaš priložnost delati nekaj, v čemer uživaš.« Eamonn in njegov sovoznik Lorcan Moore bi morala sicer na MAHLE 13. Rally-ju Nova Gorica tekmovati pod (ne)srečno številko 13, a ker se ji številni na tekmovanjih raje izognejo, je tudi njima naposled pripadla številka 14. Na tekmovanju bosta z dirkalnikom ford fiesta nastopila v razredu Rally 3.
Po Team Rally Nova Gorica 19. september 2025
The body content of your post goes here. To edit this text, click on it and delete this default text and start typing your own or paste your own from a different source.
Po Team Rally Nova Gorica 19. september 2025
Na novogoriškem reliju se bo zvrstilo kar 107 posadk, ki prihajajo iz 11 različnih držav. Kaj razkrivajo številke? Na prvem mestu lahko opazimo državna prvaka Roka Turka in Blanko Kacin Za njima je madžarski dirkač Martin Laszlo, ki je na novogoriškem reliju slavil že leta 2023 Pod številko 3 pa je še en večkratni tekmovalec na našem dogodku - nemški princ Albert von Thurn und Taxis Ne smemo pa spregledati niti številke 14. V Novo Gorico letos prvič prihaja irski mladi talent Eamonn Kelly, ki je v boju za prvaka v WRC junior! Zasedba je zagotovo pestra! Oglejte si vsa imena letošnjega relija v Novi Gorici TUKAJ !
Po Team Rally Nova gorica 18. september 2025
Barve AMD Gorica sta v dosedanjem poteku državnega prvenstva v reliju najbolje zastopala Mark Škulj (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer) in Vasja Miklavčič (peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj). Oba se potegujeta za naslov državnega prvaka v skupni razvrstitvi oziroma v Diviziji 2. Škulj je letos prestopil v najvišji razred Rally2 in štiri relije odpeljal zelo konstantno in hitro. Vselej je bil na zmagovalnih stopničkah v skupni razvrstivi, na zadnjem reliju v Žalcu pa je Škulj tudi prvič zmagal na reliju v skupni razvrstitvi. S tem je postal najmlajši zmagovalec relija za državno prvenstvo. V skupnem seštevku Škulj za vodilnim Turkom zaostaja 19,5 točke. Miklavčič je podobno kot Škulj letos naredil korak naprej in iz Divizije 3 prestopil v Divizijo 2. S peugeotom 208 rally4 je zmagal že na prvem reliju Vipavska dolina, uspeh pa nato ponovil še v Velenju. Kljub nesreči na zadnjem reliju v Žalcu ostaja Miklavčič v boju za naslov državnega prvaka. Najslabši rezultat se namreč ne šteje v končni seštevek točk, reli v Novi Gorici pa prinaša tudi dvojne točke za državno prvenstvo. Odlične vožnje je letos spet pokazal Jan Mrevlje (honda civic, sovoznik Manuel Šavli). S starejšim dirkalnikom je uspel prvi reli končati na drugem mestu, temu pa je dodal še eno peto mesto. Po dveh odstopih je skupno v Diviziji 1 sedmi, v novoustanovljenem pokalnem prvenstvu 1A pa četrti. V tem prvenstvu je Mrevlje letos dvakrat zmagal. V Diviziji 1 sta barve AMD Gorica uspešno branila še Aljoša Makarovič (MG ZR 105, sovoznik Bojan Makarovič) in Matjaž Vogrič (MG ZR 105, sovoznik Danijel Ipavec), prav tako pa tudi sovoznik Matej Praček (renault clio rally5, voznik Jure Jereb). Poleg omenjenih so na relijih kot sovozniki sodelovali še Aljaž Gec, Aleksander Zevnik, Uroš Ocvirk, Nives Cotič in Darko Vončina. V skupni razvrstitvi NTL (nosilci tekmovalnih licenc) si AMD Gorica pred zadnjimi tremi reliji deli prvo mesto v skupnem seštevku.
Po Team Rally Nova gorica 17. september 2025
Še dober teden dni nas loči do 13. MAHLE relija v Novi Gorici, enega vrhuncev slovenske avtomobilistične sezone. Nekaj zanimivosti o reliju: Relije v Novi Gorici so do zdaj dobili sedem različnih voznikov. Štiri zmage ima iz začetnega obdobja relija Claudio De Cecco, po dve pa Nikolay Gryazin in Rok Turk. Državni prvak je za zdaj edini Slovenec, ki je novogoriški reli zmagal v skupni razvrstitvi. Najstarejši zmagovalec relija je bil Claudio De Cecco (hyundai i20 R5) s 53 leti, najmlajši pa Nikolay Gryazin (škoda fabia R5) z 19 leti. Mitja Bratina je do zdaj edini dirkač, ki je nastopil na vseh dvanajstih relijih v Novi Gorici Pred desetimi leti je četrto izvedbo relija dobil takrat eden najboljših italijanskih voznikov Umberto Scandola (škoda fabia R5, sovoznik Guido D'Amore). Pomemben mejnik relija je bilo leto 2017 - takrat je bil reli prvič del FIA evropskega reli pokala, s tem pa je dolžina hitrostnih preizkušenj prvič presegla 150 kilometrov, reli pa je prvič privabil več kot sto posadk Tekmovalna dolžina letošnjega relija je 151 kilometrov - na sporedu bo 13 hitrostnih preizkušenj; najdaljša preizkušnja letošnjega relija bo dolga 17 kilometrov (HP Korada). Lani je na reliju štartalo 91 posadk (54 slovenskih), v cilju jih je bilo 67 (39 slovenskih) AMD Gorica letos praznuje 78-letnico obstoja (ustanovitev leta 1947). Med posadkami kluba sta letos v reliju najvišje rezultate dosegla Mark Škulj (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer) v skupni razvrstitvi in Vasja Miklavčič (peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj) v Diviziji 2. Reli Nova Gorica ima letos v točkovanju za državno prvenstvo prvič koeficient 2 - vse osvojene točke se torej tekmovalcem v vseh razredih podvojijo. Nova Gorica z okolico je relije sicer gostila tudi v preteklosti - v osemdesetih letih je bil to reli Colli Goriziani (sodelovanje AMD Gorica in Gorizia Corse), leta 2003 pa tudi reli Nova Gorica - organizator tega relija, ki je potekal le enkrat, je bil AK Zasavje.
Po AMD Gorica 12. september 2025
Ste vedeli, da si lahko v Goriški knjižnici Franceta Bevka vse do 30. septembra ogledate razstavo o avto-moto športu na Goriškem in novogoriškem reliju? Tam lahko najdete številne zanimive informacije o našem društvu, fotografije in pokale preteklih dogodkov, primer dirkalnega avtomobila, motorja ter številne druge zanimivosti. Dostopna je vsem! Vabljeni!
Po AMD Gorica 9. september 2025
Sonce, množica ljudi in brnenje motorjev!  Promenadna vožnja starodobnih vozil ob 75. obletnici prve moto dirke v Novi Gorici Mestna občina Nova Gorica European Capital of Culture 2025 Nova Gorica - Gorizia Amd Gorica
Po AMD Gorica 29. avgust 2025
V nedeljo, 31. avgusta, bo v Novi Gorici potekala promenadna vožnja starodobnikov ob 75. obletnici prve motociklistične dirke po Novi Gorici in slavnostno odkritje spominskega obeležja ob občinski zgradbi v Novi Gorici. Dogodek v okviru čezmejnega evropskega projekta GO!2025 – Nova Gorica in Gorica, Evropska prestolnica kulture v sodelovanju z Zvezo SVAMZ in pod pokroviteljstvom Unesca organizira društvo AMD Gorica. Obiskovalci si bodo lahko v nedeljo ogledali vozila iz preteklih desetletij, ki so krojila zgodovino motošporta, ter ekskluzivno razstavo motociklov. Vrnitev dirkaških legend Prvo cestno hitrostno motociklistično dirko je 24. septembra 1950 organiziralo prav društvo AMD Gorica. Dirka je takrat potekala po 5100 metrov dolgi krožni mestni progi v Novi Gorici ter postavila temelje dolgoletni tradiciji in navdušenju nad motociklizmom, ki je pomagal odpreti tudi takratno mejo med mesti. »Brezmejni – kar je slogan letošnje prestolnice kulture – smo bili torej že takrat,« je pred dogodkom, ki se bo v nedeljo, 31. avgusta, odvil v Novi Gorici, povedal predsednik AMD Gorica Miran Mozetič. Društvo AMD Gorica je bilo ustanovljeno le dva dni po priključitvi Primorske in je leta 1947 štelo že 315 članov. Še istega leta je društvo organiziralo prvo ocenjevalno vožnjo preko Čepovana, do Mosta na Soči in nazaj v Solkan, prva dirka po Novi Gorici pa je torej sledila tri leta kasneje. »Dirke smo vodili vse do leta 1971; najprej kot republiška prvenstva, nato tudi mednarodne dirke, ki je obiskalo nekje do 50.000 ljudi,« je dejal Mozetič. Že takrat so se dirke po ulicah mladega mesta udeleževali dirkači iz različnih držav in kontinentov. In ob 75. obletnici prve dirke se bodo nekateri dirkači vrnili. Promenadne vožnje po Novi Gorici se bo udeležilo 16 starejših dirkačev, ki so gledalce navduševali v drugi polovici prejšnjega stoletja. Med njimi bodo tudi Jovica Paliković, Aleš Mrzel, Janko Štefe, Roman Jelovčan, Leon Poberaj in številni drugi. Potek dogodkov Udeleženci se bodo med 8.00 in 10.00 zbirali pred občinsko zgradbo v Novi Gorici, ob 10.00 bo sledila promenadna vožnja starodobnih vozil, ob 11.00 pa še promenadna vožnja starodobnih dirkalnikov. Predvidoma se s starodobniki med mesti zapeljala tudi župana obeh Goric Samo Turel in Rodolfo Ziberna. Ob 12.00 bodo sledili nagovori, podelitev priznanj in odkritje spominskega obeležja. »Promenadno vožnjo v Novi Gorici prirejamo že 15. leto. Tako kot vsako leto, bo tudi tokrat glavno dogajanje potekalo pred novogoriško občino, kjer so bili nekoč tehnični pregledi in boksi,« je pred dogodkom povedal Mozetič. Dogajanje se bo popoldan selilo tudi do Solkanskega mosta, nato pa na italijansko stran, kjer se bo zvečer odvilo predvajanje filma na prostem, predavanje priznanega italijanskega zbiratelja o razvoju motociklizma, predstavitvi knjige Marama Toyo in z vžigom slavnega motocikla Galbusera 8 cilindrov ter predstavitvijo motociklov na alternativno gorivo ASI GREEN, ki spodbuja trajnostni razvoj v motošportu. Vljudno vabljeni! Več informacij: AMD Gorica: +386 51 362 886 Miran Mozetič: +386 41 695 555 Spremljajte tudi našo spletno stran (https://www.rally-novagorica.si/RallyNG) in Facebook profil (https://www.facebook.com/search/top?q=rally%20nova%20gorica)
Po Team Rally Nova Gorica 13. april 2025
Za osvojitev pokalov se je na MAHLE 8. Eco Rally-ju v Noci Gorici borilo 20 posadk iz 12 različnih držav. Tekmovalci so tekom dveh dni prevozili 487 kilometrov, od tega je bilo 262 kilometrov točnostnih preizkušenj. V generalni razvrstitvi za Bridgeston Fia Eco Rally Cup sta se vse od začetka na prvem mestu uspela obdržati Čeha Michal Zdarsky in Jakub Nabelek (hyundai kona electric). Slovenska aduta Franko Špacapan in Sebastjan Kobal s svojo hyundai kono tako nista uspela zabeležiti že tretje zaporedne zmage na domačem terenu, a sta kljub temu osvojila odlično drugo mesto. Tretje mesto je medtem pripadlo Guidu Guerrini in Arturju Prusaku, ki sta s svojo kia e-niro zastopala zastavi San Marina in Francije. V kategoriji 2, ki se od prejšnje loči po tem, da se poraba šteje na celotni trasi relija, ne le na točnostnih preizkušnjah in v kateri so tekmovala vozila, ki jih mednarodna avtomobilistična zveza FIA (še) ni odobrila, je medtem prvo mesto osvojil Francoz, ki je leta 2021 tekmoval na Mahle 9. Rally Nova Gorica in si že povzpel na najvišjo zmagovalno stopničko. Emmanuel Guigou in njegov sovoznik Emilien Le Borgne sta tekmovala z novim vozilom alpine A290. Za državno prvenstvo se je medtem vsak tekmovalni dan štel kot posamezno tekmovanje, a postregla sta s praktično istimi zmagovalci. Tako v petek kot v soboto sta se pod zmago v skupnem seštevku točnosti in porabe podpisala Špacapan in Kobal, druga sta bila Aljoša Makarovič in Tadej Špacapan (renault zoe), na tretjem pa sta zaključila Gašper Kos in Primož Habjan (hyundai kona).