Pestro dogajanje v Diviziji 1, kjer vodi Luka Brus (renault clio rally5)

Team Rally Nova Gorica • 27. september 2025

Divizija 1 je na MAHLE reliju v Novi Gorici najbolj množičen razred državnega prvenstva. Po šestih hitrostnih preizkušnjah vodi Luka Brus (renault clio rally5, sovoznik Enej Bobič) in sicer s prednostjo 33 sekund pred Renejem Černigojem (opel adam cup, sovoznik Aljaž Černigoj). Na zadnjih hitrostnih preizkušnjah tudi v tem razredu precej dogajanja.

Vodilni Brus je na HP 5 Morsko prebil pnevmatiko in izgubil 45 sekund. Brus je do zdaj dobil štiri od šestih hitrostnih preizkušenj.
Mitja Velkavrh (renault clio rally5, sovoznica Nina Velkavrh Gorenc je v prvem ovinku po štartu HP 4 poškodoval sprednje kolo in še nekaj delov podvozja, a nato vseeno uspel prevoziti vse tri hitrostne preizkušnje. Velkavrh je z drugega zdrsnil na peto mesto.
Alan Pajk (renault clio rally5, sovoznik Lucijan Vovk) je popestril Divizijo 1. Dosegel je dva najboljša časa in napovedal, da prihodnje leto pelje celotno sezono. Pajk vozi svoj dirkalnik (nekdanji avtomobil Igorja Žbogarja). Pajk je vse možnosti za vrh izgubil zaradi napačnega vstopa v časovno kontrolo, zato je dobil šest minut pribitka.
Brus ima 33 sekund prednosti pred Černigojem, četrti je Alen Lampe (opel adam cup, sovoznik Matic Dolenc), četrti Velkavrh, peti pa Jure Jereb (renault clio rally5, sovoznik Matej Praček). Prvi štirje vozniki so razvrščeni v 50 sekundah.

Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Po petih hitrostnih preizkušnjah je prednost madžarskega voznika Norberta Hercziga (škoda fabia RS rally2, sovoznik Ramon Ferencz) v Novi Gorici narasla že na skoraj 22 sekund (21,7 s). Toda Rok Turk (hyundai i20 rally2, sovoznica Blanka Kacin) je uspel nato na šesti hitrostni preizkušnji zaostanek z napadalno vožnjo zmanjšati za več kot devet sekund. Pred večernim superspecialom v Novi Gorici tako vodi Herczig, drugi je Turk z zaostankom 12,4 sekunde, tretji pa Mark Škulj (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer) z zaostankom 18,5 sekunde. Četrtouvrščeni Marko Grossi (citroen C3 rally2, sovoznica Tara Berlot) zaostaja 32,4 sekunde, peti Martin Laszlo (škoda fabia RS rally2, sovoznik Viktor Ban) pa 39,2 sekunde. Tudi šestouvrščeni Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2, sovoznica Jara Hain) zaostaja le 44 sekund. Toliko torej znaša razlika med prvo šesterico. V prvi deseterici je poleg Turka, Škulja in Grossija med Slovenci tudi Martin Čendak (opel corsa rally4, sovoznik Jakob Markežič. Ta je skupno deveti in najhitrejši med dirkalniki s sprednjim pogonom, kjer je Koprčan ohranil 24 sekund prednosti pred Vasjo Miklavčičem (peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj). V Diviziji 3 vodi Gregor Fakin (renault clio williams, sovoznik Žan Umek), v Diviziji 4 pa Janko Čebron (mitsubishi lancer EVO9, sovoznik Marko Stopar). Čebron ima 53 sekund naskoka pred favoritom Mitjo Glasenčnikom (renault clio rally3, sovoznik Matej Pistotnik), ki je zjutraj prebil gumo. V Diviziji 1 na vrhu s prednostjo 33 sekund zanesljivo Luka Brus (renault clio rally5, sovoznik Enej Bobič).
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Generalni direktor podjetja MAHLE Electric Drives Slovenija, Gyoergy Szalay , nam je razkril, kaj ga pri reliju najbolj navdušuje in zakaj je podjetje MAHLE že vrsto let generalni pokrovitelj novogoriškega relija. Kot je dejal, so mu na klasičnem reliju najljubši tehnično zahtevni superspeciali, največji spektakel pa po njegovem mnenju ponujajo makadamske dirke in blatne trase. »Kar se tiče avtomobilov, so mi ljubši klasični dirkalniki, saj je njihova priprava na tekmovanje posebno zahtevna in zahteva veliko predanosti,« je dodal. Reli v Novi Gorici po njegovem mnenju predstavlja odličen preizkus za dirkače in vozila. »Reli namreč poteka izključno po asfaltu, zato lahko na njem resnično preizkusiš svoje meje,« je prepričan. Med letošnjimi hitrostnimi preizkušnjami mu je najbližja tista, ki nosi ime glavnega pokrovitelja – MAHLE. Gre za hitrostni preizkušnji 3 in 6, ki potekata po Banjški planoti in ju številni člani organizacijske ekipe ter tekmovalci ocenjujejo kot eni izmed bolj atraktivnih. Ob tem je kot zanimivo izpostavil tudi nedeljsko hitrostno preizkušnjo v Kromberku, pri kateri je posebej poudaril atraktiven cilj brzinca. Za najbolj spektakularno pa je označil tradicionalno superspecial preizkušnjo, ki poteka v samem središču Nove Gorice. »Ker sem tukaj, ker delam v tej regiji in ker je MAHLE glavni pokrovitelj, je moj najljubši reli prav MAHLE Rally Nova Gorica,« je še poudaril Szalay. Generalni direktor glavnega pokrovitelja dogodka je ob koncu izpostavil tudi pomen povezave med avto-moto športom in podjetjem MAHLE: »Reli poganjata isti timski duh in ista strast, kot ju ima MAHLE kot globalni proizvajalec avtomobilskih komponent. Avto-moto šport je srce naših inovacij, ki nas dela posebne – tako pri podpori tradicionalnim motorjem z notranjim zgorevanjem kot pri razvoju rešitev za elektromobilnost.« Ob ceremonialnem startu je dodal, da je 13. Rally Nova Gorica resnično poseben dogodek, ki združuje ljudi različnih starosti. »Dejstvo, da se je na dogodek prijavilo tako veliko število posadk in da reli že več let ob trasah hitrostnih preizkušenj privablja množice oboževalcev, govori samo zase,« je dejal. »Čeprav je žaromet na tovrstnih dogodkih običajno usmerjen v voznika in sovoznika, vsi vemo, da je za uspeh potrebna celotna ekipa. To je njihova strast, in MAHLE je prav zaradi tega duha avto-moto športa že več let pokrovitelj dogodka,« je še dodal Szalay ter se obrnil tudi na posadke: »Hvala vam za vašo predanost, ki največ šteje. Že to vas dela zmagovalce. In prosim, preizkusite svoje meje, a vozite tudi varno!« MAHLE kot generalni sponzor podpira tako Eco Rally kot Rally Nova Gorica, saj dogodka združujeta strast do avtomobilizma z vizijo trajnostne prihodnosti. »V skladu s strategijo MAHLE 2030+ vlagamo v inovacije na področju elektrifikacije, čistih motorjev z notranjim izgorevanjem in naprednih hladilnih sistemov. S podporo dogodkom, ki spodbujajo tehnološki napredek in okoljsko ozaveščenost, utrjujemo našo vlogo kot gonilna sila trajnostne mobilnosti. Zagotovo bomo ostali na tej poti in še naprej podpirali ta dogodek kot generalni pokrovitelj,« pa še sporoča generalni pokrovitelj MAHLE 13. Rally-ja Nova Gorica, MAHLE Electric Drives Slovenija.
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Po prvih treh hitrostnih preizkušnjah MAHLE relija Nova Gorica vodstvo za nekdanjega madžarskega prvaka Norberta Hercziga (škoda fabia RS rally2, sovoznik Ramon Ferencz), ki je dobil dve od treh preizkušenj. Na zadnji je bil najhitrejši Mark Škulj (citroen C3 rally2, sovoznica Pia Šumer), ki za Herczigom zaostaja 5,5 sekunde in ima 3,9 sekunde prednosti pred Rokom Turkom (hyundai i20 rally2, sovoznica Blanka Kacin). Četrti je Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2, sovoznica Jara Hain) in peti Marko Grossi (citroen C3 rally2, sovoznica Tara Berlot). V slovenskem DP Škulja, Turka in Grossija loči 11,8 sekunde. Prvih šest posadk v skupni razvrstitvi je v 25 sekundah. Kar četrti skupno med Slovenci je Martin Čendak (opel corsa rally4, sovoznik Jakob Markežič), vodilni v Diviziji 2. Tam ima 20,1 sekunde prednosti pred Vasjo Miklavčičem (peugeot 208 rally4, sovoznik Martin Černigoj). Tretji z zaostankom 32 sekund Jernej Fakin (peugeot 208 rally4, sovoznik Žiga Abram). Odstopiti sta morala Ivan Hrženjak (hyundai i20 rally2, nesreča) in Darko Peljhan (VW polo proto, tehnična okvara), pnevmatiko je že zjutraj prebil Mitja Glasenčnik (renault clio rally3). V Diviziji 1 odlično jutro za Luko Brusa (renault clio rally5, sovoznik Tadej Zaljuberšek), ki ima 22,7 sekunde prednosti pred Mitjo Velkavrhom (renault clio rally5). Tretji je Alan Pajk (renault clio rally5, sovoznik Lucijan Vovk) z zaostankom 31,8 sekunde.
Po Team Rally Nova Gorica 27. september 2025
Toliko se jih je zbralo v Novi Gorici in opravilo vse formalnosti pred začetkom relija. Danes ob 18.30 nas čaka uradni ceremonijalni štart, jutri ob 8. uri pa se reli začne zares. Na uradni tiskovni konferenci pred relijem so povedali: Rok Turk (hyundai i20 rally2): "Lepo je biti že toliko let v vrhu slovenskega relija in tako bom spet poskušal loviti zmago tudi v Novi Gorici. Držati to raven je postala določena obveza, da zadovoljim tako navijače in da pomagam tudi mlajšim pri napredku. Reli je dolg in kot na vsaki dirki tudi tokrat vsi začenjamo z ničle." Albert von Thurn und Taxis (škoda fabia RS rally2): "Lani na reliju v Novi Gorici nisem vozil, letos pa smo spet zraven in vsekakor se tega relija zelo veselim. Trasa je zahtevna in raznolika, nekatere preizkušnje tudi že poznam. Poskušal bom voziti kar najhitreje in v tem primeru se nadejam dobrega rezultata." Mark Škulj (citroen C3 rally2): "Po zmagi na prejšnjem reliju ne bi imel nič proti, če bi v nedeljo vpisal še drugo zmago. Toda vendarle ostajam realen in se zavedam, da moram še napredovati. Na tem reliju nas čaka veliko kilometrov, ki ponujajo tudi dovolj priložnosti za učenje. Če se bo posrečilo še za dober rezultat, pa še toliko bolje." Eammon Kelly (ford fiesta rally3): "Prvi vtisi po prihodu v Novo Gorico so zelo pozitivni. Za nas je reli predvsem priprava pred naslednjo dirko za svetovno prvenstvo - relijem CER. Trasa ima zanimive hitrostne preizkušnje, ki vsebujejo tako hitre kot tehnične odseke. Vsekakor je to v tej regiji eden najboljših relijev za pridobivanje kilometrov."
Po Team Rally Nova Gorica 26. september 2025
Podjetje Alpacem že vrsto let tesno sodeluje z AMD Gorica in pomembno soustvarja največje avtomobilistične dogodke v regiji. Kot poudarja Peter Korenjak , vodja odnosov s skupnostjo in zaposlenimi pri Alpacemu, je bilo sodelovanje v začetku sicer nekoliko skromnejše, a je z leti preraslo v kar tri velike dogodke: Rally Nova Gorica, Eco Rally in Alpacem Rally Show. »Z leti smo gradili zaupanje in partnerstvo, ki ga vsako leto nadgrajujemo. Danes sodelujemo pri vseh treh največjih projektih AMD Gorica. Verjamemo, da ima novogoriški reli kot paradni konj reli dogodkov velik potencial za dodaten razvoj, morda tudi v kakšno višjo kategorijo,« je dejal. Tudi Eco Rally je označil za zanimiv dogodek, saj imajo v podjetju Alpacem Cement d. o. o. že več električnih vozil. »Zagotovo bomo našli kakšnega interesenta, ki se bo relija tudi udeležil,« je namignil. »Seveda pa je za nas najbolj atraktiven in tudi najbolj domač naš Alpacem Rally Show,« je priznal. Vsako leto ga poskušajo umestiti v obdobje, ko v podjetju poteka redni letni remont. Proizvodnja namreč takrat stoji, prav tako miruje kamnolom: »To je idealna priložnost, da takšen dogodek v kamnolomu tudi speljemo.« Lanskoletni dogodek, ko so skupaj z AMD Gorica v resnici preizkusili teren in zanimanje, ocenjuje kot izjemno uspešen. »Že prvo leto smo privabili lepo število tekmovalcev, velik je bil tudi interes gledalcev. Verjamem, da se bo ta številka v prihodnje še povečala in da bomo skupaj znova izpeljali res odličen dogodek,« je dodal Korenjak. 'AMD Gorico smo prepoznali kot enega ključnih partnerjev'  Podjetje Alpacem si sicer prizadeva za čim tesnejše sodelovanje z lokalnim okoljem: »Podpiramo različna društva, klube in posameznike. AMD Gorico pa smo prepoznali kot enega ključnih partnerjev, zato poskušamo sodelovanje še krepiti.« Ob tem je izpostavil tudi podporo lokalnim dirkačem. »Že nekaj let sodelujemo z Markom Grossijem in Taro Berlot, saj je Tara praktično soseda tukaj v kanalski občini,« je dejal. Korenjak pa nam je razkril tudi svoji najljubši hitrostni preizkušnji na novogoriškem reliju. »Posebno mesto ima seveda hitrostna preizkušnja, ki je poimenovana po našem Alpacemu – to je brzinec Pečno–Kambreško–Ročinj. A priznam, da je med najbolj atraktivnimi in mojimi najljubšimi tudi superspecial v središču Nove Gorice, ki vedno privabi veliko število gledalcev.« In kako vidi prihodnje sodelovanje med AMD Gorica in Alpacemom? Korenjak ostaja optimističen in verjame, da bodo partnerstvo le še nadgrajevali. Že januarja 2026 pa napoveduje drugo izvedbo Alpacem Rally Showa.
Po Team Rally Nova Gorica 25. september 2025
Po nesreči v Žalcu se na MAHLE 13. Rally-ju Nova Gorica v dirkalnik vračata tudi Jan Mrevlje in Manuel Šavli . Kot nam je povedal, se je nesreča na Rally-ju Dolina zelenega zlata zgodila zaradi spleta več različnih okoliščin. »Vozili smo brez servo volana, kar je bila tudi največja težava. Volan je bil zato trd in posledično so se vsi udarci multiplicirali. Ko je avtomobil ušel, nisem imel moči v rokah, da bi ga lahko zadržal,« nam je pojasnil Mrevlje. Najprej sta tako z vozilom udarila v bankino, nato ju je odbilo v ograjo, kjer jima je odtrgalo volansko spono in volanski končnik. »Brez krmiljenja ni šlo naprej in morali smo končat,« je dejal. Vendar pa ga nesreča ni vrgal iz tira: »Je kar je. Glavo gor, avto smo popravili in napadamo dalje.« ' To je moj domači reli, večjih presenečenj ne pričakujem' Na novogoriški reli se je sicer pripravljal na enak način kot na vse druge dirke: z osnovnim pregledom vozila, testnimi vožnjami na lokalni gokart progi in pregledom posnetkov hitrostnih preizkušenj. Posebnih skrivnosti pri pripravah ni, saj traso in pogoje dobro pozna. »To je moj domači reli in večina hitrostnih preizkušenj se ponavlja. Zato večjih presenečenj ne pričakujem.« Med hitrostnimi preizkušnjami na novogoriškem reliju mu je najljubša trasa na Banjšicah, kjer lahko njegov dirkalnik pokaže svoj potencial. Pred začetkom relija posebne treme nima več. »Zaupam vozilu in sovozniku in on zaupa meni. To je najpomembneje,« poudari. Nova divizija, a že v prvi sta predstavljala močno konkurenco Letos tekmujeta v novi diviziji – divizija 1a, v kateri nastopajo starejša in manj zmogljiva vozila. »Na ta način imajo tudi vozniki s takšnimi vozili več možnosti za konkurenčne rezultate,« nam je povedal. Že lani sta v diviziji 1 postala podprvaka, »čeprav sem s 30 let starim avtomobilom tekmoval proti bistveno sodobnejšim vozilom«. »Letos je lažje – v diviziji 1a lahko vozimo bolj umirjeno, a še vedno konkurenčno.« S tem športom je sicer povezana njegova celotna družina. Pred njim je že dirkač tudi njegov brat Denis Mrevlje, sicer pa je oče tisti, ki »živi in diha za reli in ga spremlja že od svojega otroštva«. In tako je tudi sam prvi reli obiskal še preden bi si to lahko sploh zapomnil: »Najbrž sem bil na svoje prvem reliju, ko sem bil mlajši od enega leta. Tako da mi je bil ta šport v resnici praktično položen v zibeljko.« In katero izkušnjo v svoji dirkaški karieri bi opisal kot najbolj adrenalinsko? »To je najbrž kar Rally Velenje leta 2022. Na enem od spustov se je zgodil aquaplaning, pritisnili smo zavoro, avtomobil je ugasnil in takrat smo leteli kakšnih 50 metrov v brežino. Takrat bi lahko pristali tudi v bližnjih drevesih,« je povedal.
Po Team Rally Nova Gorica 25. september 2025
Kot nam je pred pričetkom MAHLE 13. Rally-ja Nova Gorica povedal Mark Škulj, najmlajši zmagovalec relija za državno prvenstvo, se priprave na dirko začnejo precej prej, kot si marsikdo predstavlja. »Ne gre le za teden dni pred dirko V to so namreč vključene tako fizične priprave kot tudi številni testi z dirkalnikom,« razlaga eden najobetavnejših mladih voznikov na slovenski reli sceni. Vse od prestopa v višji razred (Rally 2) žanje uspehe in s svojim tempom pritiska na konkurenco. Kot pravi sta to še vedno Rok Turk in Marko Grossi, ki imata v tem razredu še precej več izkušenj od njega. A ob tem je poudaril, da so močno konkurenčni tudi tuji vozniki, ki prihajajo v Novo Gorico. Postavil rekord, v Novo Gorico prihaja po novo zmago Na zadnjem Rally-ju Dolina zelenega zlata se je Škulj zavihtel na prvo mesto ter s tem podrl 33 let star rekord, ki je vse do dirke v Žalcu pripadal Darku Peljhanu, ki je državni prvak leta postal 1992 pri 22 letih. Škulj ga je prehitel za eno leto ter s tem podrl rekord. »Z Darkom se po tem nisva veliko pogovarjala, sva si pa čestitala. Rekordi so za to, da se jih podira. Upam, da pride za mano še kdo mlajši,« je dejal. Kljub vsemu pa mladi dirkač ostaja prizemljen: »To je prva sezona s tem dirkalnikom in ekipo. Delamo iz dirke v dirko, stvari se počasi poklapljajo.« Ob vprašanju, ali se na novogoriški reli podaja po novo zmago, pa je odgovoril: »Zmaga je vsekako vedno eden od naših ciljev. Ampak na koncu smo veseli vsakega visokega rezultata. Predvsem pa je pomembno tudi, da se česa naučimo.« Razkril nam je tudi svojo naljubšo preizkušnjo ... ki je večerni superspecial v centru Nove Gorice. »Ta hitrosna preizkušnja je res nekaj posebnega. Vzdušje tam je nekaj, kar na drugih dirkah redko doživiš,« je povedal. Od začetkov do prihodnosti In kaj ga je sploh navdušilo ze reli? Ljubezen do tega športa ga spremlja že vse od otroštva – njegova prva dirka pa je bila Rally Velenje, ki ga je odpeljal pri svoji 17. letih. »Presenetljivo sem že takrat dosegel zmago v svoji diviziji. Časi so bili takrat resnično nekaj nepomembnega in niti zavedal se nisem, kaj smo doseli. Vsi okoli mene so bili nad mojim uspehom bolj veseli od mene,« se spominja svojih začetkov. Poleg državnega prvenstva ima dirkač postavljen še en zelo jasen cilj - mednarodne preizkušnje. »Želja je, da bi se preizkusil na evropskem ali celo svetovnem prvenstvu. Letos sicer to še ne bo mogoče, a prihodnje leto je to eden glavnih ciljev,« je izjavil.
Po Team Rally Nova Gorica 23. september 2025
MAHLE 13. Rally Nova Gorica bo predstavljal tudi slovo primorske dirkaške legende. Slavko Komel se je namreč odločil, da se pri 68 letih vrne v dirkalnik ter odpelje svojo zadnjo dirko. Zanjo pa je izbral tudi prav posebnega sovoznika. Napotke mu bo namreč (na večini brzincev) bral njegov 17-letni sin Tai Komel , ki sicer zadnja leta uspehe žanje na mini moto dirkah. Najstarejši in eden najmlajših dirkačev na reliju S tem bosta postala najstarejši in eden najmlajših dirkačev na letošnjem novogoriškem reliju, oče pa bo sina na svoji poslednji dirki vpeljal še v svet relija. Dvojico smo ujeli v Vrtojbi, ko sta se Tai in njegov brat Tim Komel pripravljala na peto dirko sezone v mini cestno hitrostnem motociklizmu, s katero se je tudi sklenilo državno prvenstvo Slovenije. Kakšen načrt sta torej skovala za novogoriški spektakel? »To je v resnici zelo dobro vprašanje in zame tudi najtežji odgovor. Vsi vedo, kakšen način vožnje imam, zdaj pa se bomo morali dirke lotiti nekoliko bolj taktično, da se s Taiem pripeljeva vsaj do superspeciala, ki je letos v soboto zvečer,« nam je povedal Slavko. Načrtujeta namreč, da bi bila Taijeva prva hitrostna preizkušnja za volanom prav večerni spektakel v Novi Gorici, ostale pa bo prevozil oče. Prav ta teden pa potekajo še zadnje intenzivne priprave in treningi pred dirko. »Malce nama zmanjkuje časa – vse bo zadnjo minuto. Tai se je potrudil in naredil republiške teste, zdaj pa pridno vozi, da do dirke pridobil oznako L, s katero lahko vozi. Če bo vse izpeljal kot je treba, bo za zahvalo odpeljal superspecial,« je dejal. Oče bo moral poslušati sina Starši sicer otroke že od malega učijo, da jih morajo poslušati – pa bo enako tudi, ko bo moral Slavko poslušati napotke sina? »Tega nisva ravno kaj dosti trenirala,« se je zasmejal Tai, medtem ko njegov oče upa predvsem, da bo znal na sedmi hitrostni preizkušnji preleviti v pravega sovoznika in natančno brati ovinke. In kakšna so Taijeva pričakovanj pred njegovim prvim relijem? »Nimam nekih pričakovanj. Na začetku se bova verjetno malo še lovila, morda bova začela z nekoliko nižjim tempom. Upava pa, da prideva do konca relija,« je odgovoril. Pa bi ju morda lahko že naslednje leto ponovno videli v dirkalniku v obrnjenih vlogah – Taia kot voznika, Slavka kot sovoznika? »Ne, tega scenarija ne bomo videli,« se je zasmejal Slavko. »Odločil sem se, da zabijem klin in obesim čelado. Licence ne bom več dvignil,« je razkril. Za sina pa pravi, da bo moral izbrati mentorja, ki ga bo vpeljal v ta šport. Ob tem je poudaril zahtevno delo sovoznikov: »Za dobrega sovoznika moraš imet nekaj več – moraš imeti občutek, moraš vedeti, kako se voznik obnaša, na določenih točkah ga moraš pospeševati, na drugih ustavljati. Če imaš pravega sovoznika, potem obvladaš situacijo. Dobro sodelovanje pa se potem kaže na rezultatu dirke.« Dodal je, da pri dirkah ne sme biti v ospredju norenje, temveč pamet. »Z leti dobiš izkušnje in kot jih je Tai sčasoma dobil v mini motu tako jih bo tudi v avtomobilu,« je prepričan njegov oče. Tai po reliju v Novi Gorici še v Idrijo? Nadaljnji koraki bodo tako odvisni od uspeha na novogoriškem reliju ter seveda tudi od financ. »Verjetno se bo najprej preizkusil v kakšni gorski dirki,« ocenjuje Slavko. Je pa ob tem razkril, da bi se lahko Tai v dirkalnik vrnil še veliko prej. Po Novi Gorici bi namreč lahko odpeljal tudi Rally Idrija, a tokrat brez očeta ob boku. Namesto tega se pogovarjajo, da bi bil Taijev sopotnik na prvem samostojnem reliju nekdanji sovoznik njegovega očeta Darko Vončina . »Jaz se pa nadejam, da bom takrat v Črnem Vrhu pekel čevapčiče in gledal dirko,« se je še pošalil Slavko. In seveda navijal za svojega sina ter pomagal njegovi ekipi v servisu.
Po Team Rally Nova Gorica 22. september 2025
Le nekaj dni pred novogoriškim spektaklom smo se srečali z dirkačem kluba AMD Gorica Vasjo Miklavčičem , ki bo s sovoznikom Martinom Černigojem na MAHLE 13. Rally-ju Nova Gorica nosil startno številko 23. Poleg zgodbe za zlato čelado nam je razkril tudi nekoliko več o tem, kako se pripravlja na dirko ter katere hitrostne preizkušnje se najbolj veseli. Priprave potekajo tako s pogledom v preteklost – z ekipo preučijo pretekle dirke – kot tudi s testiranjem. Prav slednji ga čaka v torek: »Da vidimo, kako se bomo počutili v avtomobilu po nesreči v Žalcu.« Na zadnjem Rally-ju Dolina zelenega zlata se jima je namreč zgodil izlet s ceste. Sta s sovoznikom že ugotovila, kaj je šlo narobe? »Napako sem storil jaz,« prizna Miklavčič. »Cel reli smo vodili, nato pa nam je na enem od brzincev Martin Čendak naložil kar nekaj sekund. Takrat sem se malce razjezil in sem skušal razliko med nama zmanjšati,« opiše ter doda, da je takrat naletel na nekoliko mokro cestišče in zgodilo se je, kar se je zgodilo. Morda zato ni čudno, da kot enega večjih konkurentov na domačem terenu vidi prav Martina Čendaka in njegovega sovoznika Jakoba Markežiča . A med imeni izpostavi tudi dvakratnega prvaka v Diviziji 2 Jana Medveda ter tudi Domna Mihevca . »Ampak veste, samo ena napaka je potrebna in takoj zaostaneš. Tako da so v resnici vsi konkurenca,« ocenjuje. Vseeno bo tekmoval na terenu, ki ga dobro pozna in se ga tudi veseli. Med najljubšimi hitrostnimi preizkušnjami pa izpostavi prav domače Renče: »Sama hitrostna preizkušnja sicer ni tako zanimiva, ker je precej ravnine. So pa tu domači gledalci – ko štartaš na domačem brzincu, ti gredo dlake pokonci.« Vešč dirkač je sicer za volan dirkalnika sedel že leta 2006, ko se je pomeril na Gorski hitrostni dirki Sevnica. Njegov prvi reli je bil medtem odpeljan v Ajdovščini. »Ko sem enkrat prestopil z gorskih dirk v reli, se nisem več vrnil. Reliji so sicer veliko dražji, vendar pa so tudi veliko bolj zanimivi,« pravi. In kje se vidi v prihodnosti? »Zagotovo bi se želel preizkusiti še divizijo višje. Upam, da nekoč zberemo kaj več sredstev, morda še kakšnega sponzorja. Že ti zdaj, ki jih imamo, so zlato sponzorji. Bi se pa res želel preizkusiti tudi v kakšni dirki razreda Rally 2,« odgovarja. Ne izključuje pa niti možnosti, da bi se nekoč preizkusil tudi na eco reliju. »Čeprav tam je precej računanja. Ne vem, če je ta počasna vožnja zame,« se zasmeji Miklavčič.
Po Team Rally Nova Gorica 22. september 2025
The body content of your post goes here. To edit this text, click on it and delete this default text and start typing your own or paste your own from a different source.