Novogoriški 'alternativci' v točnosti: letos tudi pod okriljem FIA
Letos bo v sklopu MAHLE relija v Novi Gorici drugič vzporedno potekal tudi reli novodobnih alternativnih avtomobilskih tehnologij (prvo leto je bil izpeljan ločeno), ki bo namenjen predvsem električnim avtomobilom in tekmovanju v točnosti.
Obe prireditvi se bosta tudi letos prepletali, s tem pa v AMD Gorica nadaljujemo s poskušanjem kar najbolj učinkovitega združenja dveh avtomobilskih svetov - to sta klasični dirkaški in alternativni pogoni, ki so danes osrednja tema razvoja svetovne avtomobilske industrije.
Novogoriški Eco Rally bo letos prvič del FIA E-Regularity pokala, v katerem so združeni najboljši tovrstni reliji iz celega sveta. Tekmovalci prav tako tekmujejo na posebnih odsekih, ki pa niso hitrostne, temveč točnostne preizkušnje. Na njih ne odloča kdo je najhitrejši, temveč kdor se vnaprej določeni povprečni hitrosti na tistem odseku najbolj približa. Ti podatki so v potni knjigi, ob tem pa ima vsak točnostni preizkus še več skritih merjenj povprečne hitrosti. Za vsako odstopanje se delijo kazenske točke. Kdor jih ima najmanj, je v cilju zmagovalec.
Organizatorji so letos pripravili reli v dolžini 424 kilometrov, od tega bo skupaj 12 točnostnih preizkušenj dolgih 152 kilometrov. Prvi dan bo na sporedu pet točnostnih preizkusov, ostalih sedem nato drugi dan prireditve.
Reli se bo začel v četrtek, 19. septembra, ob 11.30 s ciljne rampe pred hotelom Casino Perla v Novi Gorici, na istem mestu bo nato prihodnji dan ob 19.20 tudi cilj relija. Zadnjo preizkušnjo bodo v petek zvečer tekmovalci odpeljali na superspecialu v Novi Gorici, kjer bo za njimi potekala tudi hitrostna preizkušnja klasičnega relija.
V konkurenci lahko letos pričakujemo do 40 električnih avtomobilov, od tega približno polovico tujcev.






