Deseti reli spektakel se začenja!
Deseta izvedba MAHLE relija Nova Gorica med 23. in 25. septembrom prinaša 15 hitrostnih preizkušenj za 91 prijavljenih posadk iz desetih različnih držav. Čakajo nas trije dnevi vrhunskega relija, na katerem bodo prvi favoriti Erik Cais (ford fiesta rally2), Simon Wagner (škoda fabia rally2) in Rok Turk (hyundai i20 rally2).

Že desetič bodo ceste v širši okolici Nove Gorice, Brd in zaledja Krasa v znamenju vrhunskega avtomobilskega dogodka. Starejši domačini se še spomnijo najprej odmevnih motociklističnih dirk po ulicah mesta, ki jih je pred več deset leti že organiziralo društvo AMD Gorica. Prav tako tudi skupnega relija z goriškim društvom Gorizia Corse, ko so tekmovalci sredi osemdesetih let - torej še v času globoke razdeljenosti med zahodom in vzhodom in ko so bile državne meje še močno vpete v vsakdan obmejno živečih ljudi - iz Italije v Slovenijo in nazaj vozili ne da bi carinikom ter policistom morali pokazati kakršenkoli dokument. Reli je že takrat rušil meje in kazal na evropsko prihodnost.
Na reliju vsak dan 250 članov AMD Gorica
Nova Gorica ima zdaj že deset let samostojni reli. Epidemija covid-19 je preprečila izvedbo pred dvema letoma, kar pa ni zaustavilo hitre rasti te prireditve. Še zelo svež je spomin na prve sprinterske izvedbe tega relija na Banjšicah, ko so tekmovalci vozili le po eni sami hitrostni preizkušnji. Danes je to reli evropskega formata, ki se bo tudi v letu 2022 ponašal z okrog 90 nastopajočimi posadkami in zelo zanimivo traso dirke in predvsem - tisto kar najbolj privablja navdušence ob progo - zelo kakovostno konkurenco. Vse to pa najprej ne bi bilo mogoče brez požrtovalnosti vseh članov AMD Gorica, ki letos praznuje svojo 70. obletnico delovanja. Od danes do nedelje bo na prizorišču delalo okrog 250 ljudi iz celotne organizacijske ekipe.
Letos kar 15 hitrostnih preizkušenj
Deseta izvedba relija bo imela 15 hitrostnih preizkušenj v skupni dolžini 151 kilometrov, celoten reli pa bo v vmesnimi etapami dolg 525 kilometrov. Nekaj imen pri hitrostnih preizkušnjah je novih, a Hvala poudarja, da je večina odsekov že znanih iz prejšnjih izvedb relija. Spremenili so nekaj štartov in ciljev, povsem novih je okrog šest kilometrov ene izmed hitrostnih preizkušenj. Trasa bo spet raznovrstna in selektivna. Posadke bodo navsezadnje vozile kar osem različnih preizkušenj, kar je precej nad povprečjem relijev v Sloveniji.
Vabljeni na atraktivni večerni “superspecial” v Novo Gorico
Največji spektakel nas čaka že v petek, 23. septembra, zvečer v središču Nove Gorice. Tam bodo tudi letos izpeljali tako imenovani “superspecial”, to je kratko uvodno preizkušnjo namenjeno predvsem gledalcem. Večerni šov v znamenju glasnih dirkalnikov, močnih žarometov in razgretih zavornih diskov bo zagotovo prava poslastica. Petkov del za razliko od lani vključuje le to preizkušnjo. Izjema bo le opoldanski uradni test “shakedown” proti Ravnici. To je test, ki ni obvezen, vozniki pa ga radi izkoristijo za ogrevanje in zadnje nastavitve dirkalnikov.
foto: Uroš Modlic







