Bodo odločali ovinki ali izbira pnevmatik? Izjave Ostberga, Turka in Grossija pred štartom.
Po včerajšnjem kratkem uvodu se danes začenja glavni del 12. MAHLE relija Nova Gorica. Na sporedu bo šest hitrostnih preizkušenj, od tega tri različne (Korada, Morsko in Banjšice) po dvakrat. Skupna dolžina hitrostnih preizkušenj v soboto bo 73,5 kilometra.
Vodilni vozniki so za soboto najbolj izpostavljali vreme. Napoved za zdaj kaže na dopoldne brez dežja, a cesta bo predvsem tam, kjer poteka skozi gozd, lahko še mokra. Popoldne naj bi tekmovalce vendarle pričakale tudi plohe. Vreme bo lahko krojilo razplet relija, saj bi še dodatno otežilo razmere na že tako selektivnih hitrostnih preizkušnjah. Tekmovalci morajo izbrati pnevmatike za veliko področje med Brdi in Banjšicami, kjer so lahko v primeru padavin razmere različne do take mere, da en tip pnevmatik ne odgovarja več vsem razmeram v krogu treh hitrostnih preizkušenj.
Mads Ostberg (citroen C3 rally2): “V Novo Gorico sem prišel po prve vtisega s tega relija, predvsem pa da se po daljšem premoru spet vrnem v dirkalnik in pridobim nazaj pravo zaupanje. Devet tednov od nesreče v Rimu nisem vozil, na tem reliju pa je zame vse povsem novo. Tako reli kot tudi avtomobil in ekipa. Čaka nas težek reli, ki ga lahko kroji tudi vreme. Trasa relija pa je zahtevna in zagotovo na ravni relijev za evropsko prvenstvo.”
Rok Turk (hyundai i20 rally2): “Vse hitrostne preizkušnje so podobne konfiguracije, nobeden med njimi ne izstopa toliko, da bi lahko tam naredili večjo razliko. Vseeno pa preizkušnji Korada in Ročinj, še posebej ko ju bomo vozili prvič zjutraj, lahko pomenita še nekaj več. Motivacija pred relijem je seveda visoka. Svoje bomo oddelali po najboljših močeh, vsi štartamo z ničle. Prihod Madsa Ostberga je za vse nas spodbuda. Imamo nekaj prednosti, ker je on prišel na naš teren, po drugi strani pa je to voznik, ki ni zastonj še toliko let v svetovnem prvenstvu. Vsekakor pa proti takim voznikom nimamo možnosti dirkati čisto vsak dan.”
Marko Grossi (hyundai i20 R5): “Za zdaj dobro vzdušje in upam, da tako ostane do cilja relija. Želim si dobrega rezultata. Težko bom napadal zmago, je pa reli dolg in bo treba konstantno odpeljati vse do cilja. Nobena hitrostna preizkušnja bistveno ne odstopa po pomembnosti, vseeno pa bosta obe jutranji preizkušnji v soboto in nedeljo imeli še dodatno težo. Ključno vlogo na reliju pa lahko odigra vreme. V tem primeru lahko odloča pravilna izbira pnevmatik.”







