AMD Gorica posadke za sezono 2021
Kristjan Peršič: “Vse se je začelo iz heca, ki je nato postal resničnost.”

Sovoznik Gregorja Likarja

Avto: Peugeot 106

Št. dirk: 4

Odstopi: 2

Nekateri dirkači so ljubezen do relija odkrili že v svoji rani mladosti. Kristjan Peršič ni bil eden izmed njih. Dejal je, da se za reli ni nikoli prav zares zanimal. “Vse se je začelo iz heca, ki pa je nato postal resničnost,” je povedal, kako se je začela njegova dirkaška kariera. “Že po prvi vožnji me je prevzel adrenalin,” je razložil, kaj je bilo tisto, kar ga je tako navdušilo, da se je preizkusil še na ostalih tekmovanjih.
“Moja prva dirka je bila Rally Idrija 2017,” je povedal in dodal, da je bilo najtežje to, da je moral med dirko slediti zapiskom. Vendar pa je bilo z vsakim brzincem lažje. “Najbolj se mi je vtisnilo v spomin veselje voznika Gregorja Likarja in celotne ekipe, da sva na cilj prispela v enem kosu,” je šaljivo povedal Peršič.
Peršič se je zaenkrat preizkusil le na štirih dirkah, med njimi pa mu je bil najljubši Rally Nova Gorica 2018, saj je bila to “prva resnejša preizkušnja”, ki sta jo z Likarjem po njegovem mnenju odpeljala odlično. Prav tako pa mu je bila ta dirka všeč, ker ima dve hitrostni preizkušnji, ki sta daljši od 20 km. “Tukaj se res pokaže zbranost voznikov,” je še dodal.
Peršič z veseljem opravlja vlogo sovoznika, saj popolnoma zaupa svojemu vozniku, prav tako pa mu dovolj užitka prinaša tudi adrenalin na sovoznikovem sedežu. Zaupanje pa pravi, da je tudi ena izmed njegovih nalog sovoznika. “Moja naloga je, da popolnoma zaupam vozniku, naredim to, kar mi on ukaže, se ne izgubim v zapiskih, da me dirkanja ni strah in da sem med vožnjo sproščen,” je povedal.
To pa je pomembno tudi pri doseganju dobrih rezultatov. Peršič si v prihodnosti najbolj želi doseči konstantnost dobrih rezultatov. Prav tako pa je med željami prostora še za nekatere druge sanje. Te zajemajo tudi njegov sanjski dirkalnik VW Polo GTI R5, se preizkusiti na katerem koli WRC-ju ter več odpeljanih relijev na sezono.

Share by: