NAVODILA POSADKAM  

Organizatorji MAHLE 7. Eco Rally smo pripravili  poenostavljena navodila, da vam opišemo najbolj pomembne informacije glede udeležbe na reliju. 

Te informacije služijo le k boljšemu razumevanju poteku tekmovanja in nikakor ne nadomeščajo celotnega teksta Fia International Sporting Code, Športnega in Tehničnega Pravilnika za E-Rally točnostni pokal (Sporting and Technical Regulations for the E-Rally Regularity Cup), E-Rally Energy Consumption Cup, Splošni Pravilnik za Rally AS ACR in Dodatnega Pravilnika MAHLE 7. Eco Rally.

Navedene pravilnike (v angleščini in francoščini) lahko najdete tukaj , Dodatni Pravilnik MAHLE 7. Eco Rally bo organizator objavil na spletni strani: naknadno bomo objavili.

TOČNOSTNI RELI

Smisel/ načelo

Smisel točnostnega relija je ohranjanje povprečne hitrosti določene s strani organizatorja na določenem odmerjenem odseku ceste, tako imenovane točnostne preizkušnje (TP). Ni pomembno kdo pride najhitreje na cilj. Naloga posadk je prevoziti vso progo v okvirjih Cestno prometnih pravil - povprečna hitrost na TP nikoli ne presega 50km/h.


Točkovanje

Na točnostnih preizkušnjah so postavljene tudi skrite "nevidne točke" kjer se opravlja meritve hitrosti. TP kontrole  niso nikoli postavljene v naseljih, oziroma so oddaljene najmanj 500m od zadnjega krajevnega znaka. Namen tega je izogibanje nadomeščanju izgubljenega časa v prometnih zastojih. Ključ do uspeha na koncu etape je čim manjše število kazenskih točk. Odstopanje 0,1 sekunde od idealnega časa na vsaki TP  kontroli  pomeni eno kazensko točko. Posadka z najmanj kazenskimi točkami vključujoč morebitne druge penalizacije je zmagovalka relija.

Na MAHLE 7. Eco Rally bo potekal tudi E-Rally Consuption Pokal kjer se bo merila poraba energije. Razvrstitev posadk se bo izračunal s pomočjo formule upoštevajoč nominalno kapaciteto baterije, količino napolnjene in uporabljene energije in uradno izmerjene dolžine proge iz potne knjige (ne upošteva se dejansko prevožena dolžina proge posamezne posadke).


Timing - Časomerilstvo
Uradni čas tekmovanja je astronomski čas na voljo on-line www.time.is. Priporočamo posadkam, da svoje naprave sinhronizirajo s tem časom. Časovno merjenje na točnostnih preizkušnjah se bo v vsakem tekmovalnem avtomobilu  merilo z dvema posebnima GPS enotama španskega podjetja ANUBE Sport (www.anube.es). Enoti bodo pritrjene na spodnji desni vogal vetrobranskega stekla in zadnjega okna.

POTEK  TEKMOVANJA

Časovna kontrola (ČK)
Posadke se  morajo strogo držati časonega razporeda med tekmovanjem. Časi se vpisujejo v Časovne kartone s strani časomerilcev na ČK. Vsaka ČK je vidno označena s tablo - začetek z rumeno, konec pa še z tremi poševnimi črtami. Posadka lahko vstopi v kontrolno območje minuto pred idealnim časom. Na primer: če je idealni čas prihoda na ČK 11:34, posadka ne sme vstopiti v časovno območje pred 11:33, posadka mora pokazati časovni karton časomerilcu med 11:34:00 in 11:34:59. Prezgodnji ali prepozni prihodi bojo sankcionirani s kazenskimi točkami, maksimalena zamuda na ČK je 30 min.

Etapa
To je del tekmovalne proge med časovnimi kontrolami, ki se ne uporablja za točnostne preizkušnje ali Parc Ferme-jem (zaprti parkirni prostor za tekmovalna vozila). Povprečna hitrost, ki je podana za določen odsek je prikazana na vrhu vsake strani Potne knjige (Road book). Hitrost je preračunana na osnovi celotne dolžine odseka in časa, ki ga posadka lahko porabi za odsek proge. Ohranjanje povprečne hitrosti se ocenjuje in točkuje samo na točnostnih odsekih!

Start točnostnega odseka
Posadke startajo na TP po zaporedju, tako kot prihajajo na startno pozicijo, ki je označena s tablo- črna startna zastava na rdeči podlagi. Na startu ni časomerilcev in startnih ur. Posadke lahko startajo na točnostno preiskušnjo kadarkoli, po lastni presoji, vendar vedno na polno minuto določeno z  uradnim časom tekmovanja.
Primer: prva posadka pride na Start ob 8:43:50. Ker je do starta ostalo samo še deset sekund, se posadka odloči, da počakajo do naslednje minute za štart, to je 8:45:00. Ko se posadka oddalji vsaj 100m od starta, GPS enota sproži časovno merjenje. Pozor! Časovno merjenje se ne prične s premikanjem avtomobila, ampak s pričetkom polne minute, torej 8:45:00.Če posadka starta na TP ob 8:45:02 in nadaljuje z vožnjo, mora računati, da čas teče od polne minute. Sledeče posadke na startu ne smejo zavlačevati, temveč morajo startati v minutnih presledkih, torej 8:46:00, 8:47:00, 8:48:00, itn.
Točnostna preizkušnja
Povprečne hitrosti so določene za vsako točnostno preizkušnjo in se spreminjajo med odseki odvisno od terena in okoliščin. Sprememba povprečne hitrosti je označena v potni knjigi.

Primer Potne knjige (Road book) in razlaga simbolov 
Posadke lahko uporabljajo svoje merilne naprave za merjenje povprečne hitrosti. Svetujemo uporabo mobilnih aplikacij Rabbit Rally ali Rally Tripmeter (Android, iOS) ali katerikoli drugo merilno napravo.
Način merjenja in preračunavanja idealnega časa na Točnostni preiskušnji je prikazano na spodnjem primeru.

Parc Ferme – zaprto parkirišče

Posadke električni vozil prijavljenih za Fia Prvenstva, morajo spoštovati Parc Ferme pravila med tekmovanjem. V ograjen prostor varovan s strani organizatorja morajo posadke parkirati svoje avtomobile glede na potno knjigo (itinerary) in urnik  po vsaki končani etapi. Parc Ferme se ponavadi uporabi tudi za polnjene avtomobilov. Popravila ali podobna dela na avtomobilu, ki niso povezana s polnjenjem , niso dovoljena. Posadkam je dovoljeno vstopiti v Park Ferme s strani časomerilcev ne prej kot 10 minut od starta odseka (idealni čas na časovni kontroli), ter zapustiti PF 15 minut po prihodu vanj.


Polnjenje električnih avtomobilov

Posadke lahko polnijo svoje električne avtomobile le na mestih, ki jih določi organizator in sicer na MAHLE 7. Eco Rally v Parc Ferme, po administrativnem pregledu, pred uradnim startom, med določenimi odseki in preko noči.

Kalibracija instrumentov

Na delu ceste, ki bo objavljen v Potni knjigi (Road book) bo možno kalibrirati merilne instrumente in ta referenčna razdalja bo služila za vse meritve in izračune organizatorja na celotnem tekmovanju. 



Team Rally Nova Gorica


Share by: