AMD Gorica posadke za sezono 2021
Aljaž Gec: “Sovoznik je kot vrv, ki voznika vleče naprej.”

Statistika:

Sovoznik 

Avto: Citroen AX GTI

Št. dirk: 17

Zmaga: 1

Stopničke: 4

Odstopi: 7

Kot otrok je Aljaž Gec s starši večkrat spremljal Rally Saturnus. Kasneje, ko je njegov bratranec Andrej Gec kupil svoj prvi dirkalnik, in to je bilo to. “Nikoli ne bom pozabil nedeljskega popoldneva, ko sem se prvič zapeljal s tem dirkalnikom,” je opisal in dejal, da se je odločil, da se bo, če bo le imel priložnost, tudi sam preizkusil v tem športu. Leta 2014 se mu je želja tudi izpolnila, saj se je pomeril na svoji prvi dirki - Rally Velenje. “Bilo je nepozabno. Na moji krstni dirki sva z Aljažem Bratožem slavila zmago v Yugo pokalu,” je povedal.
Gec je do sedaj nastopil na že 17 relijih, med katerimi je bila njegova najljubša dirka Rally Velenje 2015. “V enem dnevu smo prevozili skoraj 150 km hitrostnih preizkušenj, za nameček pa smo imeli na koncu dirke še dež. Bil je pravi boj za preživetje,” je dejal. Kljub izletu s ceste sta Gec in Bratož postavljala odlične čase, ki so jima na koncu prinesli 2. mesto.
Za vzor si je Gec izbral dirkaški duo Colina Mcraeja in Nickyja Grista. Povedal je, da sta mu všeč prav zaradi odličnega sodelovanja na dirkah. “Mcrae je bil znan kot brezkompromisen voznik, Nicky pa je bil vedno umirjen in povsem osredotočen na svoje delo,” je razložil. Prav tako meni, da je dober sovoznik umirjen, zbran, osredotočen na svoje delo in da ima v vsakem trenutku dirke popolnoma pod nadzorom celotno dogajanje. “Vozniku stoji ob strani, če pride do težav, in je kot vrv, ki ga vleče naprej,” je delo sovoznika opisal Gec.
Tudi sebe bi opisal kot umirjenega in natančnega sovoznika, ki v dirkalniku nikoli ne dela panike. “Ko sva nekoč z voznikom ostala brez zavor, sem ga miril in mu rekel, naj se nekako privleče do cilja, saj situacija ni tako grozna, kot izgleda,” je povedal. Priznal pa je, da se včasih prehitro preda in da ni dovolj vztrajen.
Vsekakor pa namerava v dirkaškem življenju vztrajati vse dokler mu bo dirkanje prinašalo veselje in zadovoljstvo. “Cilj je kar najbolj uživati v vsaki dirki na kateri nastopim,” je dejal. Zato se bo upokojil šele, ko mu pred začetkom reli sezone, želja po dirkanju ne bo več zaposlila misli.
Zagotovo pa bi se udeležil še več dirk, če bi mu to dopuščalo finančno stanje. Prav tako pa je dejal, da bi si z dodatnim denarjem kupil lepo število dirkalnikov, “predvsem tistih iz 80-ih in 90-ih let”. Najbrž pa tudi njegov sanjski avto - Lancia Delta HF Integrale.
Share by: