AMD Gorica posadke za sezono 2021
Tim Novak: »Umirjenost je lastnost, ki mi na tekmovanjih tako pripomore kot tudi škodi«
Voznik
Avto: Opel Adam R2
Št. dirk: 46
Odstopi: 7
Tima Novaka je hitrost zasvojila že, ko je kot otrok s starši in bratom na televiziji spremljal različne avto-športe. Z družino so si ogledali tudi veliko domačih in tujih relijev, reli pa mu je, kakor je dejal, ostal najljubša disciplina. Različne treninge vožnje je tako opravil še preden je naredil vozniški izpit. Prvi v družini se je v reliju preizkusil njegov starejši brat Aljoša Novak, mlajši brat pa je kmalu za tem sledil njegovim stopinjam.
»Moja prva dirka je bila PRK (paralelni reli kros) Vrtojba 2012,« je povedal Novak, a izpostavil, da mu je v spominu bolj ostala dirka Alpi Orientali 2012. »To je bil moj prvi reli in s sovoznikom Urošem Ocvirkom nama je šlo zelo dobro, vendar naju je na koncu na cedilu pustila tehnika,« je še dejal.
Novak je v smehu dejal, da svojih tekem ne šteje, vendar pa da baza eWRC pravi, da je do sedaj tekmoval na že 46. relijih. »Moja najljubša dirka je bila zagotovo dirka za svetovno prvenstvo v Nemčiji,« je povedal Novak, a dodal, da bi se težko odločil katera izvedba mu je bila najljubša. »V zelo dobrem spominu mi je ostal tudi Rally Nova Gorica 2018, ko sva z Urošem osvojila prvo zmago v diviziji 2,« je povedal ter razložil, da mu je ta dirka zelo všeč tudi zaradi svoje dolžine, razgibanosti in prijetnega vzdušja. »Tukaj sem vedno užival in dosegal dobre rezultate,« je povedal.
Za dobre rezultate pa pravi, da je izjemnega pomena tudi sodelovanje med voznikom in njegovo ekipo. »Reli je po eni strani zelo individualen, po drugi pa zelo ekipen šport,« je dejal in dodal, da je lahko voznik zelo dober, vendar da brez prave ekipe ne more dosegati dobrih rezultatov. Novak ima s svojim sovoznikom Ocvirkom zelo dober prijateljski odnos, pravi pa tudi, da popolnoma zaupata eden drugemu. Prav tako je poudaril, da je pomembna tudi vsa ostala ekipa. »Z Miranom Kacinom, mentorjem in koordinatorjem, in IK Sportom smo prav tako v dobrih odnosih in si zaupamo. Zato nam gre dobro,« je še dodal.
Po mnenju Novaka mora biti dober voznik zelo predan temu športu, biti timski igralec in imeti občutek za avto, za drsenje in kontrolo, biti pa mora tudi sistematičen in razsoden, da lahko v kritičnih situacijah reagira pravilno. »Prav tako pa mora imeti nekaj med nogami, da si upa pritisniti na plin,« je v šali dodal.
V smehu je nadaljeval, da ima tudi sam v rokavih skritih nekaj trikov, ki mu pomagajo na dirkah, vendar, da jih ne bo izdal. »Šalo na stran, pomembno je, da uživaš in da si sproščen, kar ti prinese utečena, sproščena in zaupanja vredna ekipa,« je povedal, kaj se mu zdi bistveno za dobre rezultate. Je pa priznal, da bi lahko bil kot voznik nekoliko bolj agresiven v svoji vožnji. »Umirjenost je lastnost, ki mi na tekmovanjih tako pripomore kot tudi škodi,« meni Novak.
V kolikor bi imel neomejene finance pravi, da bi se s tovornjakom podal na reli Daktar, zagotovo pa bi velik del financ namenil tudi dirkanju in avtomobilom. Vendar pa njegove finance niso neomejene, zato bo njegova dirkaška kariera, poleg razpoložljivega časa, odvisna tudi od njih. Pravi, da bi se v tem času z veseljem preizkusil na konfiguraciji HP Banjšice, ki bi bila raztegnjena na 25 km. »Hitro, tekoče, razgibano in seveda dovolj dolgo – to mi pomeni največ,« je dodal.
Novaku dirkanje predstavlja užitek in je zanj hobi ne pa služba. »Želim si, da bi lahko dirkal vsaj še nekaj časa in ob tem užival kar se le da,« je povedal in zagotovil, da bosta 
avto-šport in dirkanje ostala del njegovega življenja tudi po končanju dirkaške kariere.


Share by: